Premiérovú Chart Show v stredu sledovalo 297-tisíc divákov z cieľovke 12 -54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 28,1 percenta. V 12+ mala dvojhodinová hudobná relácia 464-tisíc divákov (24,1 %).
Joj to prinieslo pokles seriálu Za sklom, ktorý o 20:35 sledovalo 224-tisíc mladších divákov (19,4 %), v 12+ ich bolo 387-tisíc (18,3 %).
Jednotka vysielala v stredu večer film 48 hodín, ktorý videlo 128-tisíc divákov (6,1 %), z toho 46-tisíc mladších (4 %).
Trhovou trojkou bola opäť stanica Doma so seriálom Vymenené životy. Po 20:35 prvý diel videlo 239-tisíc divákov (11,1 %), z toho 85-tisíc v komerčnej cieľovky (7,3 %), druhý 241-tisíc divákov (14,1 %) a 88-tisíc mladších (9,3 %).
V prípade spravodajských relácií mala tentoraz navrch s hlavným súhrnom Joj, ktorej Noviny sledovalo 262-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,2 %) a 597-tisíc celkovo (29,6 %). Televízne noviny Markízy mali 255-tisíc mladších divákov (25,9 %) a 548-tisíc v 12+ (28,2 %).