Chart Show vyplnila po 20:30 celý blok, v ktorom Joj vysiela seriály Divoké kone a Panelák. Aj napriek absencii Búrlivého vína dokázala Markíza v novom nastavením obhájiť pozíciu trhového lídra – Chart Show sledovalo 336-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

Počas dvojhodinovej hudobnej šou mala Markíza u mladších divákov trhový podiel 29,8 percenta. Divoké kone sledovalo po 20:30 na Joj 246-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 20,3 percenta, Panelák následne 167-tisíc mladších divákov pri podiele 16,7 percenta.

Joj mala mierne navrch čo do počtu divákov podľa peoplemetrov v univerzálnej cieľovke 12+, kde Divoké kone v priemere sledovalo 530-tisíc ľudí (share 24,6 %). Chart Show uprednostnilo 526-tisíc divákov (26,7 %) z celého televízneho publika. Panelák v 12+ dosiahol rating 5,9 percenta, čo predstavovalo 277-tisíc divákov (16,4 %).

Pokiaľ ide o samotnú Chart Show, ktorú začala Markíza v jarnej sezóne vysielať bez sesterskej Novy v stredajšom slote a s pravidelnou týždennou periodicitou, spomedzi dosiaľ odvysielaných troch vydaní dosiahla druhý najvyšší výkon.

Úspešnejšie bolo silvestrovské vydanie hudobnej šou vznikajúcej po vzore formátu nemeckej RTL, ktoré sledovalo 396-tisíc divákov v 12 – 54 a 553-tisíc celkovo. Prvý diel Chart Show, nasadený vlani 8. novembra, sledovalo 330-tisíc mladších divákov a 515-tisíc v 12+.

Podpriemerne naopak Markíze v stredu štartovala druhá séria akvizičného seriálu Arrow. Jej začiatok okolo 22:40 oslovil 19,1 percenta divákov z komerčnej cieľovky, ktorí v tom čase zostali pri televízoroch. Išlo o 117-tisíc mladších divákov a 173-tisíc nad 12 rokov (17,1%).

Najsledovanejšou reláciou stredy boli opäť Televízne noviny Markízy, ktoré v 12 – 54 nevynechalo 349-tisíc divákov (33,3 %), v 12+ to bolo 739-tisíc divákov (37,3 %).