Na treťom mieste skončila skupina FTV Prima s 20,8 percenta nasledovaná Barrandov Group s 5,53 percenta, uviedol web Mediaguru.cz s odkazom na meranie ATO-Nielsen Admosphere.

Práve Barrandov si vlani najviac polepšil, keď medziročne získal 0,95 percentuálneho bodu. Naopak CET 21 a FTV Prima stratili, a to 1,28, respektíve 0,73 bodu. ČT posilnila o 0,56 bodu na 30,42 percenta.

V užšej cieľovke 15 – 54 bol Barrandov spomedzi štyroch najväčších televíznych skupín jedinou s medziročným rastom – stúpol o 0,54 percentuálneho bodu.

U mladšieho publika je odstup skupiny Nova ako lídra trhu výraznejší – mala podiel na úrovni 35,96 percenta (medziročne -0,22 bodu), kým ČT 25,21 percenta (-0,57 bodu) a Prima 21,1 percenta (-0,09 bodu).

Najsledovanejším programom roku 2015 bol v Česku jeden z dielov seriálu Novy Policie Modrava, ktorého epizódu z 24. mája videlo 2,3 milióna divákov (15+). Policie Modrava sa stala divácky najúspešnejším seriálom roku 2015.

Televízne noviny, ktoré boli ešte predvlani najsledovanejším programom, predbehli okrem Policie Modrava aj premiérové ​​vianočné rozprávky Korunný princ a Svätojánsky venček na ČT1, Traja bratia na Nove, ale aj súťažný program StarDance či hokejový prenos zo svetového šampionátu.