Včerajší posledný diel veľkej šou Česko Slovenská SuperStar sledovalo medzi 20:15 a 23:15 priemerne 64,1 % divákov. Je to najsledovanejší diel série. Hovoria o tom zatiaľ nepotvrdené informácie Mediálne.sk z brandže.
Česko Slovenská SuperStar mala posledný mesiac podiely od 52 do 59 %, teda v priemere asi 1,3 milióna divákov. Včerajšie finále prinieslo v priemere cez 1,3 milióna divákov.
Konkurencia sa pri tomto tlaku musela uspokojiť len so zvyškami. Kanály STV mali dovedna asi 11-percentný podiel, stanice Joj asi 15.
Zdroj: TV Markíza
S inými finálovými časťami jesenných ťažiskových projektov ťažko SuperStar porovnávať. Slovensko má talent (Rozhodnutie 75,9 %) či tretia séria Slovensko hľadá SuperStar (Rozhodnutie 72,5 %) vysielali absolútne finále ako solitér po samostatnej šou. A keď sa Rozhodnutie vysiela samostatne, má vyššiu priemernú sledovanosť, ako zarátané do trojhodinovej šou.
Ako finišovali predchádzajúce ťažiskové projekty Markízy
- Jednotka včera lepšie konkurovala finále Superstar ako Joj: Finále tretej Superstar nedosiahlo výsledky prvej
- O dvanásť bodov nižší podiel ako finále Let´s Dance: Bailando skončilo
- Vrchol Slovensko má talent: Lepšie ako prvý Let´s Dance
- Rozlúčka s rekordom: Let's Dance 3 končilo takmer pri šesťdesiatke
Reťaz ťažiskových projektov ťahá Markíza od sezóny 2004/2005, začala Mojsejovcami a Big Brotherom. Súčasný manažment začal so železnou pravidelnosťou nasadzovať veľké šou od jari 2006, vždy v takte jar-jeseň. Odvtedy sa vysielali Nevesta pre Milionára, tri série Let's Dance, Bailando - Tanec pre Teba, Slovenská hľadá SuperStar 3 a Slovensko má talent. Česko Slovenská SuperStar bola prvou veľkou úspešnou ťažiskovou šou, na ktorú zdieľali náklady Nova a Markízou. Na jar má Markíza podľa doterajších informácií pokračovať s Let's Dance 4. Zatiaľ to oficiálne nepotvrdila.