Česko Slovenská SuperStar v nedeľu prvýkrát vyskočila nad päťdesiatku

Česko Slovenská SuperStar cez víkend opäť lámala rekordy. Najúspešnejšie bolo tradične nedeľné vydanie, epizóda nazvaná "Divadlo 2" sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa, pritiahla k obrazovkám 1 168 000 divákov a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahla trhový podiel 53,5 percenta. Za celý uplynulý týždeň vykázala Markíza priemerný podiel 32,3 percenta.

Trhový líder sa v tlačovej správe pochválil aj výkonom nedeľnej SuperStar v cieľovke 12-54, v ktorej dosiahol rating 25,4 percenta a podiel 62 percent. Ešte vyššie čísla zaznamenal v diváckych kategóriách mladých divákov vo veku 12-34 rokov (69,7 %) a mladých žien v rovnakom vekovom rozpätí (77,6 %).

Česko Slovenská SuperStar v nedeľu prvýkrát vyskočila nad päťdesiatku

Konkurenčnú Jojku však silná SuperStar nezrazila úplne na kolená. S filmom Kráľ Škorpión dosiahla podľa informácií Mediálne.sk podiel tesne pod dvadsiatkou. Archívny Festival televíznej zábavy na Jednotke skončil v podpriemere stanice.  

Sobotné vydanie Česko Slovenskej SuperStar "Divadlo 1" spomenula Markíza v tlačovej správe iba v súvislosti s tohtoročným najlepším sobotným prime-timovým podielom v cieľovke 12-54 s hodnotou 43,4 percenta. Samotná SuperStar dosiahla podiel vyšší o tri desatiny percentného bodu.

V prvý víkendový deň mala spevácka súťaž ostrejšiu konkurenciu než v nedeľu, Poštu pre teba na Jednotke si podľa informácií Mediálne.sk pozrelo takmer 30 percent divákov pri obrazovkách, film Záchranári na Jojke vyše 20 percent.  

Divadelné epizódy Česko Slovenskej SuperStar vyvrcholili v pondelok časťou Dlhá cesta, ktorú si pozrelo 46,7 percenta divákov pri obrazovkách. Panelák na Jojke a film Šťastná sedmička dosiahli podiely približne na úrovni priemerov svojich staníc.

Vývoj trhového podielu Česko Slovenskej SuperStar

• pondelok 28. september 2009 - 46,7 %

• nedeľa 27. september 2009 - 53,5 %

• sobota 26. september 2009 - 43,7 %

• pondelok 21. september 2009 - 40,5 %

• nedeľa 20. september 2009 - 49,3 %

• pondelok 14. september 2009 - 42,4 %

• nedeľa 13. september 2009 - 47,1 %

• pondelok 7. september 2009 - 43,4 %

• nedeľa 6. september 2009 - 44,7 %

 


Zdroje dát:
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.

Všetky hodnoty sú uvádzané v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. "Nadpriemer" a "podpriemer" je porovnaním výkonnosti relácie s celotýždenným priemerným trhovým podielom televízie v univerzálnej cieľovej skupine. "Sezónny priemer" sa chápe ako priemer týždenných podielov univerzálnej cieľovej skupiny v období od septembra do júna.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.