Priemerne 44,1 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54 sledovalo na Markíze druhý ročník Česko Slovenskej SuperStar. Priemerný rating dosiahol 538-tisíc ľudí. Najvyšší trhový podiel 54,7 % dosiahlo záverečné "Grandfinále", nešlo však o celkovo najsledovanejšie vydanie. Tým sa stal diel "Divadlo" z 13. marca 2011, ktorý dosiahol rating 19,8 % a pozrelo si ho 679-tisíc mladších divákov.
Najmenej sledované bolo vydanie z 1. mája 2011, ktoré ako jediné v 12-54 nedosiahlo dvojciferný rating (9,7 % / 22,7 %), pri obrazovkách sedelo 332-tisíc mladších divákov. Slabý výsledok spôsobila konkurencia MS v hokeji, na Jednotke STV sa vysielal atraktívny zápas Slovensko - Nemecko.
Prvej sérii Česko Slovenskej SuperStar sa na jeseň 2009 darilo o takmer 13 percentných bodov lepšie, v 12-54 zaznamenala priemerný výkon 57,0 %. Výrazne lepšie výsledky vtedy dosiahol aj finálový priamy prenos - trhový podiel v cieľovke 12-54 sa vyšplhal na hodnotu 67,8 %.
Zdroj: TV Nova
Víťazom druhého ročníka "federálnej" speváckej šou sa stal Slovák Lukáš Adamec, v prvej sérii patrila prvá priečka Čechovi Martinovi Chodúrovi. Priame prenosy sa tiež tento rok presunuli z Bratislavy do Prahy a Petra Núñeza na režisérskej stoličke vystriedal Pepe Majeský.
Reťaz ťažiskových projektov ťahá Markíza od sezóny 2004/2005, začala Mojsejovcami a Big Brotherom. Následne so železnou pravidelnosťou nasadzovala veľké šou od jari 2006, vždy v takte jar-jeseň. Odvtedy sa vysielali Nevesta pre Milionára, štyri série Let's Dance, Bailando - Tanec pre Teba, Slovensko hľadá SuperStar 3 a Slovensko má talent. Česko Slovenská SuperStar bola prvou veľkou úspešnou ťažiskovou šou, na ktorej Markíza a Nova zdieľali náklady. Spolupráca uplynulú jeseň pokračovala menej úspešnou Talentmaniou.
Vývoj sledovanosti šou Česko Slovenská SuperStar (12-54)
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 5. jún 2011) - 634-tisíc, 18,5 % / 54,7 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 30. máj 2011) - 480-tisíc, 14,0 % / 47,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 29. máj 2011) - 531-tisíc, 15,5 % / 46,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 23. máj 2011) - 411-tisíc, 12,0 % / 40,5 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 22. máj 2011) - 518-tisíc, 15,1 % / 44,5 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 16. máj 2011) - 473-tisíc, 13,8 % / 42,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 15. máj 2011) - 497-tisíc, 14,5 % / 36,5 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 9. máj 2011) - 463-tisíc, 13,5 % / 41,0 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 8. máj 2011) - 557-tisíc, 16,3 % / 44,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 2. máj 2011) - 476-tisíc, 13,9 % / 39,9 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 1. máj 2011) - 332-tisíc, 9,7 % / 22,7 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 25. apríl 2011) - 491-tisíc, 14,3 % / 35,3 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 24. apríl 2011) - 494-tisíc, 14,4 % / 39,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 18. apríl 2011) - 540-tisíc, 15,8 % / 45,5 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 17. apríl 2011) - 593-tisíc, 17,3 % / 45,7 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 11. apríl 2011) - 575-tisíc, 16,8 % / 47,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 10. apríl 2011) - 594-tisíc, 17,4 % / 49,2 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 4. apríl 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 48,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 3. apríl 2011) - 618-tisíc, 18,1 % / 49,8 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 2. apríl 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 43,2 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. marec 2011) - 568-tisíc, 16,6 % / 46,7 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. marec 2011) - 620-tisíc, 18,1 % / 49,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 26. marec 2011) - 424-tisíc, 12,4 % / 37,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. marec 2011) - 564-tisíc, 16,5 % / 45,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. marec 2011) - 581-tisíc, 17,0 % / 49,7 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 19. marec 2011) - 490-tisíc, 14,3 % / 42,2 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 14. marec 2011) - 521-tisíc, 15,2 % / 46,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 13. marec 2011) - 679-tisíc, 19,8 % / 49,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (sobota 12. marec 2011) - 478-tisíc, 14,0 % / 38,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 7. marec 2011) - 492-tisíc, 14,4 % / 45,3 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 6. marec 2011) - 642-tisíc, 18,6 % / 45,9 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %
Zdroj: graf
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.