Celebrity Camp a Miliónový tanec sa vracajú

Niekdajšie ťažiskové projekty televízie Joj Celebrity Camp a Miliónový tanec si opäť našli cestu do programovej štruktúry. Trhová dvojka zaradí na letné obdobie ich reprízy; Celebrity Camp bude chodiť každý pondelok medzi 0:15 a 1:45 v noci, Miliónový tanec v sobotu od 0:15 do 1:20. Vyplýva to z cenníka reklamy na júl.

Zaradením oboch titulov si televízia Joj štatisticky zvýši podiel vlastnej tvorby, ktorý bude v lete ovplyvnený prerušením viacerých seriálov a relácií. Napríklad v čase od 20. do 24. hodiny klesne vlastná tvorba v porovnaní s júnom zo 45,8 % na 22,3 %. V licenčných podmienkach má stanovený podiel, ktorý musí dodržať. Zákon o vysielaní a retransmisii hovorí aj o podiele európskych diel vo vysielaní a stanovuje ho na viac ako 50 %. Sem patrí európska, teda aj slovenská tvorba okrem spravodajstva, športových podujatí, zábavných hier, teletextu a doplnkového vysielania vrátane reklamy a telenákupu.

Miliónový tanec vznikol ako voľné pokračovanie prvej jojkárskej kastingovej šou Dievča za milión. Vysielala ho v sezóne 2004/2005 v sobotnom prime-time, končil v júni. Neskôr vydala aj knihu. Produkčná spoločnosť Maya ponúkla formát Miliónový tanec tak, ako pred rokom Dievča za milión, distribútorom a televíznym staniciam na veľtrhu formátov a televíznych programov MIPCOM 2005 v Cannes. Miliónový tanec bol menej sledovaný ako Dievča za milión.

• Miliónový tanec chcel rozpútať tanečný ošiaľ: Málo tanca za veľa peňazí?

• Nakoniec to nedopadlo najhoršie: Miliónový tanec nikomu neublížil

Celebrity Camp a Miliónový tanec sa vracajú


Braňo Ondruš sa na obrazovky TV Joj vráti v reprízach Celebrity Campu.

O čosi neskôr, v apríli 2007, prišiel Celebrity Camp ako ďalší ťažiskový projekt. Podľa tlačových správ "najvýpravnejšia dobrodružná hra televízneho Slovenska" či "najväčšia show v histórii slovenských televízií" pripravila Jojka spolu s firmou J.A.M. Film 1999 na čele s režisérom Jeffom Minaříkom. Pôvodný formát inšpirovaný licencovanými formátmi typu Survivor či I'm a Celebrity, Get Me Out of Here! dostal bohatú dotáciu v programe: išiel dvakrát týždenne v prime-time a vyrábali sa k nemu aj subformáty. Filipínske dobrodružstvo podporené marketingovými aktivitami síce začínalo nad priemerom Joj, ale neskôr spadlo do podpriemerov a nevedelo sa z nich vymaniť. Úspešnejšie a lacnejšie bolo aj C.S.I. Keď v máji 2007 došlo k zmene manažmentu, ako prvé odsunul Celebrity Camp v stredu na čas po 21. hodine a uprednostnil C.S.I.: Kriminálku New York. "Zmeny sú reakciou na správanie divákov, ktoré sa aj príchodom letných mesiacov začína meniť," komentovala pre Mediálne.sk úpravy v štruktúre hovorkyňa TV Joj Tatiana Tóthová.

• Rýchly kritik: Aký je Celebrity Camp, Bailando a Ordinácia v ružovej záhrade

Predstavujeme letné štruktúry slovenských televízií

Už sme písali:

 

Letné večery na Markíze nebudú toto leto iba o filmoch. Aj keď drvivo prevládajú

Joj v lete zmení access-prime. Denne pôjde Kutyil s.r.o.

Markíza nebude mať v lete hispánsku telenovelu, ale americkú

Letné večery Jojky zaplnia americké seriály. Nielen reprízové

Sedem, Webmaster ani „hviezdičky“ v lete nepôjdu. Joj po večeroch zrecykluje Mafstory

V Amerike neúspešný seriál Cashmere Mafia pôjde na Jojke po polnoci. Po Dexterovi

Divákov Ordinácie si chce Markíza v lete udržať Poisťovňou šťastia

Joj verí Profesionálom. V lete pôjdu trikrát týždenne o ôsmej večer

Markíza vracia do prime-timu Odložený prípad

STV na leto neplánuje žiadne premiéry. Ak, tak prenosy štátnych eventov

Nedávno päť, teraz nula. Markíza zrejme toto leto nenasadí žiadny špeciálny letný formát

Markíza ide do prime-timu s americkým seriálom. Dôveruje NCIS

Leto na Markíze bude v prime-time najmä o filmových a seriálových akvizíciách

Nový seriál Crusoe pôjde na Markíze v lete v dobrom čase