Niekdajšie ťažiskové projekty televízie Joj Celebrity Camp a Miliónový tanec si opäť našli cestu do programovej štruktúry. Trhová dvojka zaradí na letné obdobie ich reprízy; Celebrity Camp bude chodiť každý pondelok medzi 0:15 a 1:45 v noci, Miliónový tanec v sobotu od 0:15 do 1:20. Vyplýva to z cenníka reklamy na júl.
Zaradením oboch titulov si televízia Joj štatisticky zvýši podiel vlastnej tvorby, ktorý bude v lete ovplyvnený prerušením viacerých seriálov a relácií. Napríklad v čase od 20. do 24. hodiny klesne vlastná tvorba v porovnaní s júnom zo 45,8 % na 22,3 %. V licenčných podmienkach má stanovený podiel, ktorý musí dodržať. Zákon o vysielaní a retransmisii hovorí aj o podiele európskych diel vo vysielaní a stanovuje ho na viac ako 50 %. Sem patrí európska, teda aj slovenská tvorba okrem spravodajstva, športových podujatí, zábavných hier, teletextu a doplnkového vysielania vrátane reklamy a telenákupu.
Miliónový tanec vznikol ako voľné pokračovanie prvej jojkárskej kastingovej šou Dievča za milión. Vysielala ho v sezóne 2004/2005 v sobotnom prime-time, končil v júni. Neskôr vydala aj knihu. Produkčná spoločnosť Maya ponúkla formát Miliónový tanec tak, ako pred rokom Dievča za milión, distribútorom a televíznym staniciam na veľtrhu formátov a televíznych programov MIPCOM 2005 v Cannes. Miliónový tanec bol menej sledovaný ako Dievča za milión.
• Miliónový tanec chcel rozpútať tanečný ošiaľ: Málo tanca za veľa peňazí?
• Nakoniec to nedopadlo najhoršie: Miliónový tanec nikomu neublížil
O čosi neskôr, v apríli 2007, prišiel Celebrity Camp ako ďalší ťažiskový projekt. Podľa tlačových správ "najvýpravnejšia dobrodružná hra televízneho Slovenska" či "najväčšia show v histórii slovenských televízií" pripravila Jojka spolu s firmou J.A.M. Film 1999 na čele s režisérom Jeffom Minaříkom. Pôvodný formát inšpirovaný licencovanými formátmi typu Survivor či I'm a Celebrity, Get Me Out of Here! dostal bohatú dotáciu v programe: išiel dvakrát týždenne v prime-time a vyrábali sa k nemu aj subformáty. Filipínske dobrodružstvo podporené marketingovými aktivitami síce začínalo nad priemerom Joj, ale neskôr spadlo do podpriemerov a nevedelo sa z nich vymaniť. Úspešnejšie a lacnejšie bolo aj C.S.I. Keď v máji 2007 došlo k zmene manažmentu, ako prvé odsunul Celebrity Camp v stredu na čas po 21. hodine a uprednostnil C.S.I.: Kriminálku New York. "Zmeny sú reakciou na správanie divákov, ktoré sa aj príchodom letných mesiacov začína meniť," komentovala pre Mediálne.sk úpravy v štruktúre hovorkyňa TV Joj Tatiana Tóthová.
• Rýchly kritik: Aký je Celebrity Camp, Bailando a Ordinácia v ružovej záhrade
Predstavujeme letné štruktúry slovenských televízií
Už sme písali:
• Letné večery na Markíze nebudú toto leto iba o filmoch. Aj keď drvivo prevládajú
• Joj v lete zmení access-prime. Denne pôjde Kutyil s.r.o.
• Markíza nebude mať v lete hispánsku telenovelu, ale americkú
• Letné večery Jojky zaplnia americké seriály. Nielen reprízové
• Sedem, Webmaster ani „hviezdičky“ v lete nepôjdu. Joj po večeroch zrecykluje Mafstory
• V Amerike neúspešný seriál Cashmere Mafia pôjde na Jojke po polnoci. Po Dexterovi
• Divákov Ordinácie si chce Markíza v lete udržať Poisťovňou šťastia
• Joj verí Profesionálom. V lete pôjdu trikrát týždenne o ôsmej večer
• Markíza vracia do prime-timu Odložený prípad
• STV na leto neplánuje žiadne premiéry. Ak, tak prenosy štátnych eventov
• Nedávno päť, teraz nula. Markíza zrejme toto leto nenasadí žiadny špeciálny letný formát
• Markíza ide do prime-timu s americkým seriálom. Dôveruje NCIS
• Leto na Markíze bude v prime-time najmä o filmových a seriálových akvizíciách
• Nový seriál Crusoe pôjde na Markíze v lete v dobrom čase