Maďarská stanica seriál pomenovala Bor, mámor, szerelem, teda v preklade Víno, opojenie, láska. Divákom slovenskú romantiku ponúkne v popoludňajšom nasadení od pondelka do piatka o 16:05, seriálu vyhradzuje 80-minútový slot.

Story4 si mieni otestovať výkonnosť seriálu, nakúpila zatiaľ len spomínaný obmedzený počet častí. Markíza medzičasom finišuje vo vysielaní so siedmou sériou a rozbehla už aj nakrúcanie ôsmej, ktorá ma prísť na obrazovky na jeseň.

Búrlivé víno vysiela okrem Markízy aj sesterská Pop TV v Slovinsku. Tá si námet od slovenských tvorcov adaptovala do lokálnej verzie s vlastným obsadením. Usodno vino má za sebou druhú sériu, počas aktuálnej jarnej sezóny bolo najsledovanejším seriálom na trhu.

Vinárska sága Markízy sa v minulosti ako hotový produkt predala aj do Vietnamu, Južnej Ameriky a Nigérie.

Markíza distribuuje svoju pôvodnú tvorbu na zahraničné trhy aj vďaka spolupráci s nemeckou spoločnosťou Beta Film. S tou uzavrela materská spoločnosť CME spoluprácu vlani v septembri.

Markíza do katalógu pre Beta Film prispela okrem Búrlivého vína aj ďalšími seriálmi ako Chlapi neplačú, Druhý dych, Horúca krv, Ordinácia v ružovej záhrade, Susedia, ale aj reality formátom Svokra.