Zdroj: TV Markíza
Seriálový súboj Markízy a Joj je naďalej po 20:30 u divákov od 12 do 54 rokov vyrovnaný. Búrlivé víno v utorok sledovalo 275-tisíc divákov, Divoké kone 260-tisíc. Markíza mala v tom čase share v komerčnej cieľovke 22,4 percenta, trhový podiel Joj dosahoval 21,1 percenta.
V 12+ bol opäť náskok Búrlivého vína o niečo výraznejší, videlo ho dovedna 604-tisíc ľudí (27,3 %), seriál Joj uprednostnilo 491-tisíc divákov (22 percenta).
Vyrovnanejšia ako naposledy bola aj konfrontácia Paneláka a Rodinných prípadov. Seriál Joj mal vo štvrtok 70-tisícový náskok, v utorok bol na úrovni 20-tisíc divákov.
Panelák po 21:40 sledovalo 211-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 22,8 percenta. Rodinné prípady pozeralo v rovnakom čase 190-tisíc mladších divákov (21,5 %). V univerzálnej cieľovke mala tentoraz navrch Markíza s 359-tisícovým publikom (23,7 %), Panelák v 12+ videlo dovedna 334-tisíc ľudí (20,8 %).
Utorkový večer bol obligátne najmä po 20:20 nadštandardne úspešný pre Jednotku vďaka formátu Nikto nie je dokonalý. Ten tentoraz sledovalo 352-tisíc divákov, share bol v 12+ na úrovni 15,5 percenta.
U mladých zábavná relácia s Juniorom a Marcelom zaujala 181-tisíc divákov pri podiele 14,4 percenta.
RTVS následne o 21:30 na Jednotka uviedla v premiére novinku Slovensko chutí. Polhodinová kulinárska šou štartovala so 141-tisíc divákmi a podielom 7,2 percenta. V komerčnej cieľovke reláciu videlo 69-tisíc divákov pri podiele 6,2 percenta.
Najsledovanejšou reláciou boli v utorok Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 857-tisíc divákov (40,3 %). V 12 -54 išlo o 404-tisíc divákov (35,7 %).