Pondelkovú časť Búrlivého vína, ktoré pošle Markíza na letnú prestávku 25. júna, sledovalo celkovo 703-tisíc divákov. V 12+ išlo o druhý najvyšší rating v piatej sérii, maximom zostáva 711-tisíc divákov, ktorí seriál videli 8. januára.
V komerčnej cieľovke sledovalo ostatný diel 319-tisíc divákov. Tým seriál maximum aktuálnej série neatakoval, no napriek tomu to Markíze prinieslo najlepšie čísla v rámci série, pokiaľ ide o trhový podiel u mladších divákov – share bol na úrovni 29,4 percenta. Búrlivé víno bolo v pondelok najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
V historickom kontexte má seriál ratingové maximum na konte 1. apríla 2013, keď šlo prvý raz v prime-time a druhú časť z nasadenej dvojporcie sledovalo 493-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a 870-tisíc celkovo.
V tomto roku sa priemerná výkonnosť kľúčového projektu Markízy oslabila, postarala sa o to aj seriálová novinka Joj Divoké kone, ktorá v prime-time pri zhodnom nasadení vinársku ságu niekoľkokrát v počte divákov vo veku od 12 do 54 rokov prekonala.
V pondelok ale Joj za Búrlivým vínom výraznejšie zaostala, hoci aj šou Inkognito sa televízii ustálila v júni na relatívne stabilných číslach. V komerčnej cieľovke oproti predošlých dielom relácia v pondelok mierne narástla – sledovalo ju 212-tisíc mladších divákov. Joj to v 12 – 54 prinieslo share 19,5 percenta. Maximom obnoveného formátu zostáva 267-tisíc divákov, ktorí sledovali druhý diel vysielaný 25. mája (share 23,8 %).
V 12+ malo pondelkové Inkognito 342-tisíc divákov (17,1 %). Trhovou trojkou v univerzálnej cieľovke bola po 20:20 Jednotka s českou komédiou 2bobule, ktorú uprednostnilo 180-tisíc divákov (9 %). V 12 – 54 si zvolilo film na RTVS 102-tisíc divákov pri podiele 9,5 percenta.
V ďalšej časti večera sa darilo skeč-šou Kredenc na Markíze, ktorá dosiahla dosiaľ najlepšie čísla v komerčnej cieľovke, ak nerátame silvestrovský špeciál.
Premiérové pondelkové vydanie po 21:55 sledovalo 296-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo Markíze prinieslo nadpriemerný share 31,1 %. V 12+ mala zábavná relácia 437-tisícové publikum (26,6 %).
Na Joj sa do štruktúry vracal formát Sladký život mapujúci súkromie celebrít. Štartoval takmer súbežne s Kredencom, uprednostnilo ho 109-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (12,2 %). V 12+ mal Sladký život 170-tisíc divákov a podiel 11 percent.