V súčasnosti najsledovanejší slovenský seriál bude premiérovými časťami pokračovať už od 18. augusta. V programovom pláne Markízy na 34. týždeň figuruje v štyroch dňoch – od pondelka do štvrtka.
Búrlivé víno tak bude mať na obrazovke letnú pauzu len sedem týždňov. Vlani sa seriál vysielal aj počas leta. O tom, že seriál bude pokračovať aj tento rok na jeseň, uisťovala Markíza divákov a inzerentov ešte vo februári.
Predchádzajúca séria Búrlivého vína vrcholila vo štvrtok 26. júna súbežne s konkurenčným Panelákom na Joj. Markíza počas letných mesiacov pôvodný seriál nahrádzala filmami aj akvizičnou sériou o chudnutí Extrémne premeny.
Svoj aktuálne najúspešnejší kus pôvodnej tvorby povolá Markíza ešte počas prebiehajúcich letných prázdnin podobne, ako to urobí sesterská Nova pri svojom podvečernom dennom seriáli Ulica. Ten sa do štruktúry českej stanice vráti takisto 18. augusta. Naopak podvečerný seriál Markízy Chlapi neplačú v programovom pláne na 34. týždeň ešte nefiguruje. Vlani štartoval ako novinka koncom augusta.
Búrlivé víno aj v druhej polovici uplynulej televíznej sezóny potvrdilo pozíciu najsledovanejšieho pôvodného programu v rámci slovenských staníc. Seriál bol spravidla najsledovanejším programom dňa, pričom v počte divákov prekonával aj spravodajské formáty.
V komerčnej cieľovke 12 – 54 si seriál Markízy viedol lepšie ako v rovnakom čase vysielaný Panelák, ktorý zdolával v priemere o zhruba 100-tisíc mladších divákov. Výraznejší bol odstup v univerzálnej cieľovke 12+, keďže Búrlivé víno oslovuje značnú skupinu starších divákov (nad 54 rokov).
Na jar sa seriál po nasadení súťaže Hlas Česko Slovenska na stredy vysielal v pondelok, utorok, štvrtok a piatok. Najsledovanejšiu časť v tomto roku v cieľovke 12 – 54 odvysielala Markíza v stredu 29. januára, keď boli pri televízoroch 443-tisíc divákov.
Najvyšší trhový podiel tento rok zaznamenalo Búrlivé víno v pondelok 23. júna, keď share v komerčnej cieľovke dosiahol 34,6 percenta.
Najsledovanejšiu časť v tomto roku v cieľovke 12 – 54 odvysielala Markíza v stredu 29. januára, keď boli pri televízoroch 443-tisíc divákov. Rovnaká epizóda bola najúspešnejšia aj v 12+ (886-tisíc divákov).
Priemerný výkon seriálu v roku 2014 (20. januára – 26. júna) v komerčnej cieľovke je 371-tisíc divákov (rating 11,3%) pri podiele 31,4 percenta.