Vyvrcholenie štvrtej série Búrlivého vína pritiahlo v komerčnej cieľovke 387-tisíc mladších divákov, čo predstavovalo rating 11,9 percenta. Sezónne maximum seriálu je o čosi vyššie – 12,1 percenta (8. decembra).

Finále Búrlivého vína bola vo štvrtok najsledovanejším programom dňa, Televízne noviny Markízy predstihlo v počte divákov v oboch hlavných cieľových skupinách. Spravodajskú reláciu sledovalo po 19. hodine 754-tisíc divákov (372-tisíc v 12 – 54).

Búrlivé víno zaznamenalo v komerčnej cieľovke trhový podiel 31 percent, čím potvrdilo pozíciu trhového lídra. Najvyšším shareom v rámci sezóny zostáva výkon z 18. augusta, keď letný štart novej série seriálu sledovalo 33,4 percenta divákov, ktorí v tom čase boli pri televízoroch (12 – 54).

Štvrtkový Panelák mal na Joj nižšie čísla ako zvyčajne, seriál tentoraz sledovalo 198-tisíc divákov v cieľovke 12 – 54, čo televízii prinieslo trhový podiel 15,8 percenta. V sledovanosti Panelák pokoril aj podvečerný seriál Markízy Chlapi neplačú s 225-tisícovým publikom (share 25,9 % v 12 – 54).

Štvrtá séria Búrlivého vína mala ratingovo mierne silnejší finiš ako záver tretej série z 26. júna tohto roka. Vtedy sledovalo poslednú časť pred letnou prestávkou 373-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Share bol ale pri jarnom finále o čosi vyšší (32,9 %).

Celkovo aktuálna sezóna seriálu dosiahla priemerný rating 10,9 percenta, čo znamená, že každú časť sledovalo v priemere 355-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 okov. Priemerný share všetkých častí v rámci jesennej sezóny dosiahol 29,7 percenta.

Sledovanosť štvrtej série Búrlivého vína
Najvyššia sledovanosť Najvyšší trhový podiel Priemerná sledovanosť Priemerný trhový podiel
12 - 54 393-tisíc (8. 12.) 33,4 % (18. 8.) 355-tisíc 29,7 %
12+ 825-tisíc (3. 12.) 38,6 % (13. 11.) 747-tisíc 34,9 %

V rámci celého roka 2014 vysielala Markíza najúspešnejšiu časť v stredu 29. januára, keď seriál sledovalo 443-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a 886-tisíc v univerzálnej.

Historicky najsledovanejšou časťou seriálu v komerčnej cieľovke zostáva druhý diel z nasadenej dvojporcie v pondelok 1. apríla 2013, keď sa Búrlivé víno prvý raz vysielalo v prime-time. Diel so začiatkom o 21:40 vtedy videlo 493-tisíc divákov v 12 – 54 pri trhovom podiele 34,2 percenta. V 12+ patrí maximum epizóde z vlaňajšieho 21. novembra, keď seriál sledovalo 891-tisíc ľudí. 

V programe nahradí Markíza v budúcom týždni Búrlivé víno Farmou, ktorej začiatok sa posunie na 20:30. Reality šou vyvrcholí vo štvrtok 18. decembra.

V ďalšom týždni od 22. decembra už bude mať Markíza sviatočnú štruktúru. Búrlivé víno by sa do vysielania malo vrátiť už začiatkom januára.