Vyvrcholenie štvrtej série Búrlivého vína pritiahlo v komerčnej cieľovke 387-tisíc mladších divákov, čo predstavovalo rating 11,9 percenta. Sezónne maximum seriálu je o čosi vyššie – 12,1 percenta (8. decembra).
Finále Búrlivého vína bola vo štvrtok najsledovanejším programom dňa, Televízne noviny Markízy predstihlo v počte divákov v oboch hlavných cieľových skupinách. Spravodajskú reláciu sledovalo po 19. hodine 754-tisíc divákov (372-tisíc v 12 – 54).
Búrlivé víno zaznamenalo v komerčnej cieľovke trhový podiel 31 percent, čím potvrdilo pozíciu trhového lídra. Najvyšším shareom v rámci sezóny zostáva výkon z 18. augusta, keď letný štart novej série seriálu sledovalo 33,4 percenta divákov, ktorí v tom čase boli pri televízoroch (12 – 54).
Štvrtkový Panelák mal na Joj nižšie čísla ako zvyčajne, seriál tentoraz sledovalo 198-tisíc divákov v cieľovke 12 – 54, čo televízii prinieslo trhový podiel 15,8 percenta. V sledovanosti Panelák pokoril aj podvečerný seriál Markízy Chlapi neplačú s 225-tisícovým publikom (share 25,9 % v 12 – 54).
Štvrtá séria Búrlivého vína mala ratingovo mierne silnejší finiš ako záver tretej série z 26. júna tohto roka. Vtedy sledovalo poslednú časť pred letnou prestávkou 373-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Share bol ale pri jarnom finále o čosi vyšší (32,9 %).
Celkovo aktuálna sezóna seriálu dosiahla priemerný rating 10,9 percenta, čo znamená, že každú časť sledovalo v priemere 355-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 okov. Priemerný share všetkých častí v rámci jesennej sezóny dosiahol 29,7 percenta.
Sledovanosť štvrtej série Búrlivého vína | ||||
Najvyššia sledovanosť | Najvyšší trhový podiel | Priemerná sledovanosť | Priemerný trhový podiel | |
12 - 54 | 393-tisíc (8. 12.) | 33,4 % (18. 8.) | 355-tisíc | 29,7 % |
12+ | 825-tisíc (3. 12.) | 38,6 % (13. 11.) | 747-tisíc | 34,9 % |
V rámci celého roka 2014 vysielala Markíza najúspešnejšiu časť v stredu 29. januára, keď seriál sledovalo 443-tisíc divákov v komerčnej cieľovke a 886-tisíc v univerzálnej.
Historicky najsledovanejšou časťou seriálu v komerčnej cieľovke zostáva druhý diel z nasadenej dvojporcie v pondelok 1. apríla 2013, keď sa Búrlivé víno prvý raz vysielalo v prime-time. Diel so začiatkom o 21:40 vtedy videlo 493-tisíc divákov v 12 – 54 pri trhovom podiele 34,2 percenta. V 12+ patrí maximum epizóde z vlaňajšieho 21. novembra, keď seriál sledovalo 891-tisíc ľudí.
V programe nahradí Markíza v budúcom týždni Búrlivé víno Farmou, ktorej začiatok sa posunie na 20:30. Reality šou vyvrcholí vo štvrtok 18. decembra.
V ďalšom týždni od 22. decembra už bude mať Markíza sviatočnú štruktúru. Búrlivé víno by sa do vysielania malo vrátiť už začiatkom januára.