Seriálový súboj aj druhý deň po prechode Búrlivého vína do hlavného vysielacieho času ukázal, že fanúšikovia romantického seriálu Markízy a mestského Paneláka na TV Joj sa podľa všetkého výrazne neprekrývali.

Panelák si zachoval čísla, aké mával aj v dosiaľ, už však nemal status najsledovanejšieho večerného programu, ktorým sa mohol dosiaľ pravidelne hrdiť.

Tým bolo Búrlivé víno, ktoré v komerčnej cieľovke sledovalo 426-tisíc divákov pri trhovom podiele 30,6 percenta. V pondelok si seriál pozrelo 444-tisíc ľudí.  

Panelák v utorok pozeralo 353-tisíc ľudí, čo znamenalo podiel 25,3 percenta. Oba seriály štartovali o pol deviatej večer.

Po vinárskom seriáli nasledovala na Markíze druhá séria Horúcej krvi, ktorá nedokázala zužitkovať silný nábeh. Počet divákov klesol podľa informácií Mediálne.sk na 226-tisíc (podiel 21,4 %). Na TV Joj išli po Paneláku Rodinné záležitosti s veľmi podobným výsledkom ako Horúca krv (242-tis. / 20,7 %).

Oproti pondelku sa na Markíze lepšie darilo náhrade za Búrlivé víno v slote o 18. hodine – šou Bez servítky uhrala v komerčnej cieľovke podiel 25,9 percenta, čo predstavovalo 244-tisíc ľudí. V pondelok bol share iba 20,8 %. Relácia o varení kuchárov-amatérov z radov celebrít tak bola sledovanejšia ako Horúca krv. 

Lepšie ako v pondelok sa darilo včera o 18. hodine aj Súdnej sieni na TV Joj, hoci opäť išlo o výsledok pod priemerom stanice. Vydanie v utorok dosiahlo podľa informácií Mediálne.sk podiel 20,3 percenta (177-tis. ľudí). Deň predtým podiel dosiahol 15,8 percenta.

Na Jednotke bola večer nasadená zábavná šou Nikto nie je dokonalý, ktorá v 12+ priniesla nadpriemerný share 11,3 percenta (267-tis. ľudí). Nasledujúci sitcom s Petrom Marcinom Hlavne, že sa máme radi už taký hit nebol (6,9 % / 159-tis.).

Najsledovanejším programom v utorok boli Televízne noviny na Markíze (42,1 % / 475-tis.), nasledované Najlepším počasím na TV Joj (32,9 % / 431-tis.).