V reklame, ktorá sa odohráva v morskom svete, vystupuje dieťa a jeho matka. K dieťaťu sa blíži žralok. Dieťa v úľaku ustupuje, než si v náručí matky s úsmevom uvedomí, že predátor je za sklom. Sprievodný hlas k situácii hovorí, že „nejde o to zachovať si v nádrži so žralokmi chladnú hlavu, ale zachytiť tiché signály, chápať ostatných a pomôcť im vnímať veci inak“.

Šéfka oddelenia ľudských zdrojov MI6, ktorá je sama matkou, pre britské médiá povedala, že rozviedka sa v reklame úmyselne snažila dištancovať od svojho „bondovského“ imidžu.

MI6, ktorej úlohou je vykonávať zahraničnú špionáž, chce do roku 2021 najať 800 nových zamestnancov. Záujem o prácu v MI6 podľa britských médií vzrástol po marcovom útoku na bývalého ruského dvojitého agenta Sergeja Skripala a jeho dcéru. Šéf MI6 Alex Younger uviedol, že má záujem o tých najlepších uchádzačov, vrátane žien a príslušníkov etnických menšín.