Bratislavský kasting SuperStar mal doposiaľ najmenej divákov. Na Slovensku aj v Česku

Pondelkový zostrih z bratislavského kastingu Česko Slovenskej SuperStar bol z doterajšej štvorice odvysielaných vydaní najmenej sledovaný. Na oboch stranách rieky Moravy. Kým na Slovensku však v prime-time aj tak dominoval, v Česku mal silnú konkurenciu.  

Na Markíze si Česko Slovenskú SuperStar v pondelok podľa informácií Mediálne.sk pozrelo 840-tisíc divákov, aj trhový podiel v najširšej cieľovej skupine bol doposiaľ najnižší - 42,4 percenta. Projektu sa lepšie darí v osvedčenú nedeľu. Viac informácií.

Napriek nižšiemu výkonu, stále ide o výraznejší nadpriemer, priemerný týždenný podiel Markízy bol totiž naposledy tesne nad 31 percentami. Ambície televízneho lídra pri nákladných ťažiskových projektov však siahajú nad hranicu 50 percent. Nadväzujúca premiéra českého filmu režiséra Filipa Renča Na vlastné nebezpečenstvo prepadla, pri obrazovkách udržala slabučkých 19,6 percenta divákov. Číslo by vystačilo s prižmúrenými očami Jojke. 

Bratislavský kasting SuperStar mal doposiaľ najmenej divákov. Na Slovensku aj v Česku

Na Nove zaujal kasting z Bratislavy podľa informácií na webe TN.cz v základnej cieľovke 15+ podpriemerných 36,51 divákov pri obrazovkách, celkovo ich bolo 1 458 000.

Nova výraznejšie dominovala vo svojej strategickej cieľovke 15-54, v ktorej Česko Slovenská SuperStar dosiahla silný podiel 47,29 percenta.

Konkurencia na Slovensku večer prežila bez väčšej ujmy so štandardným programingom. Jojka s Panelákom nepodliezla dvadsiatku a nadväzujúci film Denník princeznej 2: Kráľovstvo v ohrození bol po skončení SuperStar silnou trhovou jednotkou, podľa informácií Mediálne.sk s takmer 35-percentným trhovým podielom. Jednotka sa s romantickým filmom Láska na prvom mieste a Reportérmi krútila okolo svojho priemeru.

• Televízie v Grafoch a tabuľkách Mediálne.sk: Vývoje a porovnania prehľadne

V česku bola silným súperom SuperStar verejnoprávna ČT. Seriálovú novinku Vyprávěj na ČT 1 sledovalo o necelých 100-tisíc divákov menej. Titul robí Českej televízii radosť, dosiahol vysoko nadpriemerný podiel 34,28 percenta. V cieľovej skupine mladších divákov bol nový seriál ČT slabší, jeho podiel bol 32,91 percenta. 

Zdroje dát:

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov. Zdroje sú web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, teletext TV Markíza a najmä tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže. Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú teda negarantované.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.