Metropolitná Televízia Bratislava odštartuje skúšobné vysielanie vo štvrtok 1. februára. Ostré vysielanie spustí o dva týždne 15. februára. O termínoch pôvodne na jeseň avizovaného štartu televízie informovala Mediálne.sk riaditeľka televízie Mária Urlandová. Diváci si budú môcť televíziu naladiť v káblových rozvodoch operátora UPC na 53 kanáli v rámci územia hlavného mesta.
Programová skladba TV Bratislava bude pri štarte obsahovať denné spravodajstvo, metropolitný magazín, besedy a dokumenty. V príprave je ranné vysielanie, ktoré by sa malo vysielať po šiestej hodine. To by sa súčasťou štruktúry malo stať až neskôr. TV Bratislava chce v budúcnosti priniesť aj špecializované magazíny. Klasický videotext vysielať nebude, objaví sa však popoludňajší informačný servis Bratislava popoludní (12:00 - 16:00), kde sa popri normálnom vysielaní použije metóda split-screen s aktuálnym informačným servisom.
Aká bude programová štruktúra TV Bratislava?
• Správy (10 minút) 8:00, 9:00, 11:00, 16:00, 18:00 (premiéra), 19:00, 20:00, 21:00
• Metropolitný magazín (50 minút) doplní vysielanie do celej hodiny vždy v bloku so Správami
• Beseda o piatej (45 minút) 17:00
• Motor mix (30 minút) štvrtok 17:30, pondelok 16:00, nedeľa 11:00
• Dokumentárny film (30 minút) sobota, nedeľa 16:00
Televízia ponúka niekoľko foriem reklamy, klasický 30-sekundový televízny spot stojí v prime-time televízie (od 16:00 do 19:00) 5000 korún, cena za polminútu telenákupného programu je 1800 korún. Reklamný rozhovor v tomto čase stojí 60 tisíc korún, sponzorský odkaz desaťtisíc korún.
Televízia bude financovaná najmä z komerčných výnosov, držiteľom vysielacej licencie je spoločnosť City TV, ktorej jediným spoločníkom je firma Viva Studio. V dozornej rade City TV je okrem konateľky Márie Urlandovej tiež hovorkyňa bratislavského magistrátu Eva Chudinová. TV Bratislava má na základe zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenú spoluprácu s hlavným mestom. Stránka televízie funguje na adrese www.tvba.sk (ra)