TV Barrandov onedlho spustí filmový kanál Kino Barrandov, kombinovanú dokumentárnu a detskú stanicu Barrandov Plus a tento rok aj hudobnú stanicu Barrandov Muzika.
F. Borovský šéfoval v TV Joj do februára 2014, keď sa jeho nástupcom stal Marcel Grega. Predtým pôsobil aj v Markíze a Slovenskej televízii. Pre RTVS dodáva aktuálne jeho spoločnosť FBC Media reláciu Víkend.
Medzi Borovského prvé úlohy v TV Barrandov bude podľa televízie patriť upevnenie programovej stratégie staníc TV Barrandov, Kino Barrandov a Barrandov Plus a vývoj pôvodnej seriálovej tvorby hlavnej stanice.
„Vstup do televízie Barrandov vnímam ako začiatok mojej novej profesionálnej etapy na strane jednej a ako pokračovanie dôverného a mne blízkeho na strane druhej,“ poznamenal F. Borovský.
„Skutočnosť, že sa nám podarilo získať takú výraznú osobnosť televíznej brandže, nás napĺňa hrdosťou a vedomím, že do nášho tímu vnesie vytúžené skúsenosti, nový pohľad a sviežu vlnu kreatívneho myslenia. Veríme, že v TV Barrandov nadviaže na úspešné vedenie komerčných televíznych staníc na Slovensku,“ uviedla generálna riaditeľka Marcela Hrdá.
Tím divízie programu TV Barrandov sa súčasne rozširuje o pozíciu riaditeľa akvizícií, ktorým bol menovaný Lukáš Soukup. Ten zodpovedá aj za obsahovú časť vzťahu so strategickým partnerom TV Barrandov, spoločnosťou SPI International.
Niekdajšia programová riaditeľka Markéta Daems prechádza na pozíciu riaditeľky skladby programu skupiny Barrandov.
Televízia Barrandov je súčasťou mediálnej skupiny Empresa Media podnikateľa Jaromíra Soukupa. Do jej portfólia patria aj časopis Týden, publicistický Inštinkt, spoločenské magazíny Sedmička a Exkluziv, marketingový titul MarketingSalesMedia a tiež časopisy pre dospievajúcich a deti Top dievčatá, Popcorn či Animáček.