Billboardy, časopisy, rozhlas - štartovacia kampaň Trojky (vo vnútri ukážky)

Mesiac pred štartom športového kanálu Trojka spúšťa Slovenská televízia (STV) marketingovú kampaň na podporu novej stanice. Jej sloganmi sú "Šport na každý deň" či "Denne športovo naladení".

Odvčera STV zaradila do vysielania Jednotky a Dvojky tematickú upútavku k hokeju a imidžové spoty venované tenisu a divokej vode. V priebehu nasledujúcich dní pribudnú podľa tlačovej správy ďalšie tematické upútavky k futbalu, kombinácii basketbalu-hádzanej-volejbalu a imidžové spoty venované atletike a futbalu. "Zároveň intenzívne pracujeme na výrobe upútaviek relácie Aréna a upútavky Trojky ako programového okruhu, ktorý podporuje slovenský šport," dodala hovorkyňa STV Želmíra Habánová.

Televízia tvrdí, že od júna nasadila v rámci kampane aj sériu PR článkov vo vybraných printových médiách. Od polovice júla chce STV Trojku propagovať aj formou printovej inzercie a v outdoore prostredníctvom billboardov. "Týždeň pred spustením nového športového kanálu bude kampaň rozšírená aj o rozhlasové spoty v Slovenskom rozhlase a v Rádiu Expres," dodala Habánová.

Všetko promo a grafika Trojky boli vytvorené v interných kapacitách Slovenskej televízie. Včera Mediálne.sk predstavilo nové jingle Trojky, ktoré vychádzajú z grafickej výbavy Jednotky. Viac informácií.

Vysielanie nového kanála verejnoprávnej televízie sa začne 8. augusta v deň otvorenia olympijských hier v Pekingu o 14:00. Úvodných šestnásť dní sa bude kanál orientovať na olympijské prenosy, potom pribudnú ďalšie relácie. Ďalšie informácie o Trojke.

Ukážka billboardu Trojky

Billboardy, časopisy, rozhlas - štartovacia kampaň Trojky (vo vnútri ukážky)

 

Ukážka printového inzerátu Trojky

Billboardy, časopisy, rozhlas - štartovacia kampaň Trojky (vo vnútri ukážky)