<B>Domino Day na Jojke zopakoval nadpriemer spred roka</B>

Domino Day dopadlo Jojke približne tak, ako pred rokom: dobre. Podľa informácií Mediálne.sk podiel vystúpil nad 23 % a počet divákov bol do 340 tisíc. Najviac ľudí sledovalo padanie domino kociek medzi deviatou a desiatou hodinou, keď na Markíze skončil Aj múdry schybí a rozbiehal sa večený film Likvidátor.

<B>Domino Day na Jojke zopakoval nadpriemer spred roka</B>


Jednorazová scéna pre Domino Day 2008 bola sparťanská.

Pred rokom bol podiel 23,1 % a 373 tisíc divákov. Diváci však hutnejšie odchádzali, tento rok boli krivky až na výskok medzi deviatou a desiatou stabilné. Viac informácií.

Padajúce kocky Markízu zásadne neohrozili. Jej film Likvidátor bol v nadpriemere. Problém mala Jednotka. Odhalená vražda skončila s podielom ešte horšie ako Obchod so šťastím, pre ktorý je typický podiel 10 %.

V Nemecku, kde šou Endemolu vysiela RTL, je Domino Day oveľa väčším hitom. Prenos pozeralo až 3,5 milióna Nemcov, priemerný share bol 29,3 %. Fenomén, ktorý sa u nás neobjavuje, je zvyšujúci sa počet divákov s počtom padnutých kociek. Viac o sledovanosti v Nemecku popoludní.