Audiotexová televízia TV8 si našla cestu do mobilných telefónov potenciálnych divákov. V reklamných SMS správach láka na svoje veštice a informuje o možnostiach príjmu signálu.
Zasielanie SMS správ považuje televízia v dnešnej dobe za štandardnú formu reklamnej kampane. "Vieme sa ňou dostať k potencionálnemu divákovi najbližšie a to na displej mobilného telefónu," povedala pre Mediálne.sk Hana Tanglmayerová z licencovanej spoločnosti Phonotex. "Od reklamnej kampane očakávame naladenie našej stanice alebo minimálne informovanie o tom, že takáto stanica existuje," vysvetlila.
Znenie reklamných SMS správ TV8
Najlepšie veštice ako Soňa, Tamara, Teodora, Lívia a ich teamy nájdete len v novej televízii TV8 a na NONSTOP linke 0900618000. 1,494 EUR/min s DPH
Nalaďte si TV8 na DIGI TV, satelit: Thor 5 (0,8W), kmitočet: 12,418 GHz, polarizácia: V, SR: 28000, FEC: 7/8, norma: DVB-S alebo žiadajte u TV operátora. Info: 0911828124
TV8 zatiaľ neinvestovala do výraznejších marketingových aktivít. Na jar si zaplatila menšie inzeráty na titulnej strane bulvárneho denníka Plus jeden deň či v programových tituloch Eurotelevízia a Telemagazín. "Reklamná kampaň je priebežná, či už ide o printy, alebo SMS správy, pričom ju plánujeme v priebehu jesene gradovať," dodala Tanglmayerová.
TV8 odštartovala po necelých dvoch týždňoch skúšobného vysielania v pondelok 1. januára 2010 krátko po 10:00. Programová štruktúra je zložená najmä z rôznych audiotexových veštiarní, poradenských relácií, súťaží a ľahkej erotiky v nočných hodinách.
Vysielanie TV8 je voľne dostupné prostredníctvom satelitu Thor 5, naladiť si ho môžu napríklad aj abonenti služieb UPC Digital, Magio či FiberTV. Phonotex chce postupne prenikať aj do ponúk menších káblových operátorov. Perspektívne by sa mohla uchádzať tiež o účasť v digitálnom multiplexe.