Akú známku by ste dali roku 2011 z pohľadu vašej firmy a prečo?
Ak to beriem celoročne tak dvojku. Vychádza mi to ako priemer za jarnú časť, ktorá bola dobrá (3) a jeseň, ktorá bola výborná (1). Na jar sme podcenili silu tureckej telenovely a to sa Paneláku vypomstilo. Podarilo sa nám ho však na jeseň nastaviť tak, že sme sa vyrovnali konkurencii a rozbehli sme nakrúcanie nového seriálu.
Aký bol najpozitívnejší moment pre vašu firmu v posledných 12 mesiacoch, čo patrilo naopak k menej príjemným rozhodnutiam?
V televíznom biznise sa veľmi dlho čaká na spätnú väzbu či bolo rozhodnutie dobré alebo zlé. Zariskovali sme a prvý raz sme urobili do Paneláku radikálny zásah. Rozdiel medzi jarnou a jesennou sériou je obrovský. My sme to rozhodnutie museli urobiť v máji a až koncom septembra sa nám potvrdilo, že bolo správne.
K tým negatívnym veciam patrí fakt, že tieto veľké zmeny si vyžiadali svoje obete. Oznamovať hercom, že s nimi končíme spoluprácu je vec, ktorú úprimne nenávidím. Vždy to vnímam ako naše zlyhanie - nie ich.
Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k zlomovým / najzaujímavejším / znepokojujúcim?
Mňa osobne prekvapilo že sa slovenský divák tak mohutne "nabalil" na Šeherezádu. Ale zase (ak to vnímam spätne) nebyť Šeherezády - neurobili sme tie radikálne zmeny. Nemali sme čo stratiť a vtedy sa ľahšie riskuje. Takže my v konečnom dôsledku musíme povedať: "Vďaka Onur za lepší Panelák".
Prognózy vývoja reklamného trhu v budúcom roku nie sú veľmi optimistické. Ako sa na rok 2012 pripravujete a aký dopad môže mať štvrtý rok pokračujúceho poklesu na trhu na váš segment?
Na záhrade som si dokončil bunker a dopĺňam v ňom zásoby konzerv a pitnej vody. Úprimne - kým som si neprečítal otázku, ani som netušil, že reklamný trh už tri roky po sebe klesá.
Prečítajte si ďalšie odpovede v seriáli MEDIÁLNI LÍDRI 2011