Akú známku by ste dali roku 2011 z pohľadu vašej práce a prečo?
Jednotku, pretože sa mi podarilo prekročiť plán, vytýčený FremantleMedia, a pomôcť tak celkovo kolegom zo Severnej Európy, ktorí mali trošku menej šťastia a až tak sa im nedarilo. Celkovo sme teda splnili, čo sa od nás ako od regiónu NOREEBA (severná, stredná a východná Európa) očakávalo.
Aký bol najpozitívnejší moment pre vašu prácu v posledných 12 mesiacoch, čo patrilo naopak k menej príjemným udalostiam?
Najpozitívnejší jednoznačne návrat najlepšej rodinnej show 5 proti 5 na obrazovky STV, kde sme stále najsledovanejším programom a pre RTVS sme sa stali ťahúňom celého dňa s nádherným štvrť miliónom verných divákov. Na menej príjemný moment si v tomto momente ani nespomínam.
Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k zlomovým / najzaujímavejším / znepokojujúcim?
Lokálne pád vlády z pohľadu verejnoprávnych médií, hroziaci pád eura a celej eurozóny, nová hospodárska kríza, toto všetko sú faktory, ktorých následky v blízkej budúcnosti môžu byť horšie, ako si kto vie dnes predstaviť.
Prognózy vývoja reklamného trhu v budúcom roku nie sú veľmi optimistické. Aký dopad na Vašu prácu môže mať štvrtý rok pokračujúceho poklesu na trhu?
Tak ako na každý iný subjekt - za menej peňazí menej muziky, ako sa ľudovo hovorí, avšak zatiaľ si nemôžem sťažovať, rok 2012 sa z tohoto pohľadu rysuje veľmi pozitívne a záujem o naše formáty rastie.
Prečítajte si ďalšie odpovede v seriáli MEDIÁLNI LÍDRI 2011