Mediálne.sk vám na prelome rokov 2007 a 2008 prináša denne pohľad na uplynulý a nadchádzajúci rok očami ľudí, ktorí hýbu mediálnou brandžou. Profily budú pribúdať až do začiatku roku 2008 denne.
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Zdroj: Maňo Štrauch
Z môjho pohľadu jednoznačne Tony Cohen, CEO FremantleMedia, ktorého mediálny svet uznáva ako jednu z ťažiskových osobností, ktoré týmto biznisom hýbu a udávajú trendy. Práve on dostal našu spoločnosť na absolútnu špičku na poli formátov, ale i seriálovej tvorby, a pritom zostal človekom, o ktorom jeho podriadení hovoria, že keď ráno príde do firmy, správa sa ako jeden z nich. Svetové celebrity si ho vážia, pretože vedia, že keď si s ním podajú ruku, vždy dodrží dohody. Vyžaruje z neho pokoj, pokora a obrovský nadhľad a tieto atribúty ja osobne považujem za tajomstvo jeho úspechu.
Aký to bol rok?
Pre Fremantle vynikajúci. Tešíme sa, že sa po Česku podarilo úspešne naštartovať náš obľúbený rodinný formát "5 proti 5" i na Slovensku. Ďalší z našich formátov, "Hádej, kdo jsem", je momentálne najúspešnejším formátom TV Prima, na českej Nove v januári bude mať premiéru X-Factor a ako viete, na Slovensku máme úspešne za sebou 3. sériu Superstar, ktorej sa mimoriadne dobre zhostila TV Markíza. Všeobecne môžem skonštatovať, že mám šťastie, že môžem spolupracovať so skvelými ľuďmi.
Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Na pokračovanie už spomínaných formátov v Česku i na Slovensku, a na premiéry dvoch z našich megaúspešných formátov na oboch teritóriách.
Čo chystá FremantleMedia na Slovensku v roku 2008?
Viac, ako som naznačila, momentálne nemôžem prezradiť, ale dozviete sa už čoskoro!