V Amerike neúspešný seriál Cashmere Mafia pôjde na Jojke po polnoci. Po Dexterovi

Takmer rok a pol po ohlásení kúpy seriálu Cashmere Mafia našla televízie Joj preňho miesto – v letnej programovej štruktúre. Bude ho vysielať od júla každú stredu o 0:10 v noci po seriáli Dexter. Dá mu názov Mafia. Vyplýva to z cenníka reklamy na júl.

V Amerike neúspešný seriál Cashmere Mafia pôjde na Jojke po polnoci. Po Dexterovi


Ani angažovaním Lucy Liu nevedela ABC osloviť toľko ľudí v skupine 18 – 49, aby sa seriál Cashmere Mafia dožil viac ako siedmich epizód. Ženských diváčok nebolo dosť.

Dramaticko-komediálny seriál nepatrí medzi úspešné. V Amerike sa odvysielalo iba sedem častí. Tie uzreli svetlo sveta v sezóne 2007/2008, v časoch štrajku scenáristov. Trpeli prestarnutou diváckou základňou a chronickými problémami osloviť divákov od 18 do 49 rokov. V tejto reklamne zaujímavej skupine dosahovali rating iba 2,0 %, čím podliezala priemernú 3,4-percentný sledovanosť domácej televízie ABC.

Televízia Joj však kúpila Mafiu v období, kedy jej koniec na ABC ešte nebol potvrdený. Joj sa pochválila seriálom v Hospodárskych novinách v januári 2008. Ale až vo februári americký portál The Futon Critic začal polemizovať, že Cashmere Mafia sa už v tej sezóne nebude ďalej vyrábať. ABC napokon seriál zrušila.

Televízia Joj kúpila Mafiu od spoločnosti Sony Pictures Television. Má k dispozícii rovnako ako ABC sedem častí, i keď Sony v oficiálnych dokumentoch hovorí o trinástich. Avšak toľko si televízia ABC iba objednala bez toho, aby všetky aj natočila. Skutočnosť, že existuje len pilot plus šesť regulárnych epizód, potvrdzuje samotná Sony na inom mieste: v anotáciách.

Seriál cieli na ženské publikum. Prispôsobil sa tomu aj námet – príbeh štyroch úspešných žien v New Yorku, ktoré sú priateľky od strednej školy, ale teraz musia bojovať s veľkomestskou rivalitou a skĺbiť kariéru s rodinou.

Predstavujeme letné štruktúry slovenských televízií

Už sme písali:

Divákov Ordinácie si chce Markíza v lete udržať Poisťovňou šťastia

Joj verí Profesionálom. V lete pôjdu trikrát týždenne o ôsmej večer

Markíza vracia do prime-timu Odložený prípad

STV na leto neplánuje žiadne premiéry. Ak, tak prenosy štátnych eventov

Nedávno päť, teraz nula. Markíza zrejme toto leto nenasadí žiadny špeciálny letný formát

Markíza ide do prime-timu s americkým seriálom. Dôveruje NCIS

Leto na Markíze bude v prime-time najmä o filmových a seriálových akvizíciách

Nový seriál Crusoe pôjde na Markíze v lete v dobrom čase