Premiéru novinky Svet podľa Evelyn sledovalo po 22:15 217-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54, čo Joj prinieslo trhový podiel 26,4 percenta. Na Markíze v tom čase bežala repríza Hornej Dolnej so skorším začiatkom, podľa peoplemetrov ju videlo 275-tisíc mladších divákov (30 %).
V 12+ mala Markíza podobný náskok – celkovo ju sledovalo 394-tisíc divákov (24,5 %), sitcom Joj uprednostnilo 331-tisíc ľudí (22,7 %).
V skoršej časti večera bola v komerčnej cieľovke lídrom premiérová časť Hornej Dolnej nasadená po 20:30. V 12 – 54 sa so 436-tisíc divákmi stala najsledovanejším programom dňa. Markíza mala v tom čase share 36,5 percenta.
Šou Česko Slovensko má talent zaujala tentoraz 354-tisíc mladších divákov a Joj priniesla podiel 30,9 percenta.
V univerzálnej cieľovke mala talentová šou pri tejto konfrontácii mierne navrch – uprednostnilo ju 647-tisíc divákov pri podiele 32,1 percenta. Hornú Dolnú sledovalo dovedna 644-tisíc ľudí (30,5 %). Od budúceho týždňa už najvýkonnejšie formáty Joj a Markízy nepôjdu priamo proti sebe - Horná Dolná sa presúva na pondelok.
Zaujímavý súboj odohrávajú komerčné televízie aj v podvečernom slote po 18. hodine. V ňom sa naďalej u mladšieho publika presadzuje Joj s kulinárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Stredajšie vydanie sledovalo 184-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, share dosiahol 24,6 percenta. Kukučka na Markíze mala v tom čase 126-tisíc mladších divákov a podiel 17 percent.
Premiérový seriál Markízy má lepšie výsledky v univerzálnej cieľovke, kde naposledy zaujal 366-tisíc ľudí (24,6 %). U staršieho publika odsunul varenie s mamami za seba – súťažná relácia mala celkovo 324-tisíc divákov (21,5 %).