Vyvrcholenie seriálu Markízy si pozrelo 373-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 (rating 11,5 %). Búrlivé víno malo podiel na trhu 32,9 percenta. Maximom v tomto roku tak pre seriál zostáva share 34,6 percenta z pondelka tohto týždňa.

Štvrtkový Panelák na Joj si podľa informácií Mediálne.sk zvolilo 237-tisíc mladších divákov (rating 7,3 %), podiel v 12 – 54 dosiahol 20,8 percenta. Odstup oboch seriálov bol obligátne výraznejší v univerzálnej cieľovke 12+, kde Markíza láka veľkú časť starších divákov. Finále Búrlivého vína videlo celkovo 775-tisíc ľudí, Panelák uprednostnilo dovedna 336-tisíc divákov.

Búrlivé víno si v končiacej hlavnej televíznej sezóne ukoristilo pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského formátu. Markíza seriál vysiela od januára 2013 s prestávkou na prelome tohto a minulého roka. Vlani v decembri sa seriál pred prestávkou lúčil s ratingom 12,8 percenta a trhovým podielom 36,1 percenta.

Markíza seriál v lete nahradí filmovou ponukou a akvizičným formátom Extérmne premeny. Joj staví na viacero premiérových seriálov. Návrat Búrlivého vína avizuje komerčný líder v statuse na sociálnej sieti „koncom leta“. Obe televízie by na jeseň mali prísť aj s premiérovými pôvodnými seriálmi - Markíza sa chystá uviesť Doktorov, Joj Dr. Emu. 

V rebríčku sledovanosti zo štvrtka patrilo druhé miesto Najlepšiemu počasiu na Joj, ktoré videlo 289-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 28 percent. Darilo sa aj seriálu Hriešny zoznam na Markíze, ktorý bol na treťom mieste. Po Búrlivom vína si udržal 26,5 percenta mladších divákov, ktorí v tom čase boli pri televízoroch.

Joj vo štvrtok premiérovo uviedla strihový zábavný program Mixér, ktorý v programe figuruje len v akuálnym týždni. Scénky z komediálnych formátov Joj ale po Paneláku divákov veľmi neoslovili – hodinový výber dosiahol podpriemerný trhový podiel 12,1 percenta.

Sledovanosť slovenských staníc naďalej ovplyvňujú aj prebiehajúce majstrovstvá sveta vo futbale. Vo štvrtok bol najsledovanejší druhý polčas duelu Nemecko – USA na Dvojke, ktorý si po 19. hodine pozrelo 120-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a 218-tisíc celkovo.

Share futbalového prenosu na úrovni 15,5 percenta v 12 – 54 oslabil hlavné spravodajské relácie komerčných staníc – Televízne noviny Markízy boli na 27,2 percenta, Veľké noviny TV Joj na 21,7 percenta.