Reláciu vysiela verejnoprávna televízia na Jednotke vo štvrtok o 20:20. Druhé vydanie 24. septembra sledovalo 197-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky 12+. Jednotka mala v tom čase trhový podiel 9,7 percenta a bola trhovou trojkou za Markízou (Búrlivé víno) a Jojkou (Divoké kone).

O týždeň skôr pri pilotnej časti mal Domov, sladký domov, v rovnakej konkurencii podobný výkon – sledovalo ho 192-tisíc divákov, pričom share dosiahol 9,3 percenta.

Sledovanosť Domov, sladký domov
dátum rtg/12 - 54 (tis.) shr/12 - 54 (%) rtg/12+ (tis.) shr/12+ (%)
17. 9. 94 8,2 192 9,3
24. 9. 95 8,5 197 9,7

Novinka zatiaľ dosahuje podiely pod priemerom, ktorý má Jednotka v prime-time medzi 19. a 22. hodinou v novej sezóne (hodnoty merané od 31. augusta tohto roka). Doterajší priemerný share stanice v hlavnom vysielacom čase za uvedené obdobie necelých štyroch týždňov je 11,5 percenta.

Celodenná výkonnosť Jednotky bola v rovnakom čase 9,4 percenta, na približne tejto hodnote bola v oboch prípadoch aj relácia Domov, sladký domov.

Priemerný share Jednotky v aktuálnej sezóne
Celý deň 12 - 54 (%) Prime-time 19:00 - 22:00, 12 - 54 (%) Celý deň 12 + (%) Prime-time 19:00 - 22:00, 12+(%)
36. týždeň (31. 8. - 6. 9.) 6,9 9,0 9,2 11,7
37. týždeň (7. 9. - 13. 9.) 7,4 9,8 9,8 12,1
38. týždeň (14. 9. - 20. 9.) 6,9 8,9 9,8 11,6
39. týždeň* (21. 9. - 24. 9.) 5,4 7,2 8,1 10,1
Priemer 6,8 8,9 9,4 11,5
* - nekompletný týždeň

U mladších divákov má zábavná novinka mierne horšie výkony – druhá časť zaujala 95-tisíc ľudí vo veku do 12 do 54 rokov (share 8,5 %), úvodná vysielaná 17. septembra 94-tisíc (8,2 %).

Počas oboch štvrtkov bol Domov, sladký domov, druhým najúspešnejším programom dňa Jednotky v komerčnej cieľovke – viac divákov malo len športové spravodajstvo Góly – body – sekundy.

V 12+ bol Domov, sladký domov, v dennom rebríčku zhodne na štvrtom mieste za Správami RTVS, GBS a Počasím.

Do týždenného rebríčka top 10 Jednotky sa relácia nedostala. V 38. týždni od 14. do 20. septembra bolo najúspešnejším programom stanice Milujem Slovensko so 463-tisíc divákmi (23,9 %). Piatkovú zábavnú reláciu pre RTVS dodáva rovnako ako Domov, sladký domov, spoločnosť good tv.