Reláciu vysiela verejnoprávna televízia na Jednotke vo štvrtok o 20:20. Druhé vydanie 24. septembra sledovalo 197-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky 12+. Jednotka mala v tom čase trhový podiel 9,7 percenta a bola trhovou trojkou za Markízou (Búrlivé víno) a Jojkou (Divoké kone).
O týždeň skôr pri pilotnej časti mal Domov, sladký domov, v rovnakej konkurencii podobný výkon – sledovalo ho 192-tisíc divákov, pričom share dosiahol 9,3 percenta.
Sledovanosť Domov, sladký domov | ||||
dátum | rtg/12 - 54 (tis.) | shr/12 - 54 (%) | rtg/12+ (tis.) | shr/12+ (%) |
17. 9. | 94 | 8,2 | 192 | 9,3 |
24. 9. | 95 | 8,5 | 197 | 9,7 |
Novinka zatiaľ dosahuje podiely pod priemerom, ktorý má Jednotka v prime-time medzi 19. a 22. hodinou v novej sezóne (hodnoty merané od 31. augusta tohto roka). Doterajší priemerný share stanice v hlavnom vysielacom čase za uvedené obdobie necelých štyroch týždňov je 11,5 percenta.
Celodenná výkonnosť Jednotky bola v rovnakom čase 9,4 percenta, na približne tejto hodnote bola v oboch prípadoch aj relácia Domov, sladký domov.
Priemerný share Jednotky v aktuálnej sezóne | ||||
Celý deň 12 - 54 (%) | Prime-time 19:00 - 22:00, 12 - 54 (%) | Celý deň 12 + (%) | Prime-time 19:00 - 22:00, 12+(%) | |
36. týždeň (31. 8. - 6. 9.) | 6,9 | 9,0 | 9,2 | 11,7 |
37. týždeň (7. 9. - 13. 9.) | 7,4 | 9,8 | 9,8 | 12,1 |
38. týždeň (14. 9. - 20. 9.) | 6,9 | 8,9 | 9,8 | 11,6 |
39. týždeň* (21. 9. - 24. 9.) | 5,4 | 7,2 | 8,1 | 10,1 |
Priemer | 6,8 | 8,9 | 9,4 | 11,5 |
* - nekompletný týždeň |
U mladších divákov má zábavná novinka mierne horšie výkony – druhá časť zaujala 95-tisíc ľudí vo veku do 12 do 54 rokov (share 8,5 %), úvodná vysielaná 17. septembra 94-tisíc (8,2 %).
Počas oboch štvrtkov bol Domov, sladký domov, druhým najúspešnejším programom dňa Jednotky v komerčnej cieľovke – viac divákov malo len športové spravodajstvo Góly – body – sekundy.
V 12+ bol Domov, sladký domov, v dennom rebríčku zhodne na štvrtom mieste za Správami RTVS, GBS a Počasím.
Do týždenného rebríčka top 10 Jednotky sa relácia nedostala. V 38. týždni od 14. do 20. septembra bolo najúspešnejším programom stanice Milujem Slovensko so 463-tisíc divákmi (23,9 %). Piatkovú zábavnú reláciu pre RTVS dodáva rovnako ako Domov, sladký domov, spoločnosť good tv.