Aj Veľká noc bude Tisíc a jedna. Ale na Joj

Televízia Joj si opäť uťahuje zo svojho hlavného konkurenta Markízy. Trhová dvojka nasadila nové promo k veľkonočnému programu, ktoré odkazuje na najúspešnejšiu akvizíciu trhového lídra – tureckú telenovelu Tisíc a jedna noc

Spot sa začína piesňou zosnulého skladateľa Jara Filipa Turci idú, neskôr zaznie skladba Kiss Kiss od Tarkana. Klip predstavuje hlavné filmové ťaháky na sviatky. Graficky má promo arabský štýl, názvy dní sú doplnené o dvojbodky, časté pri samohláskach v tureckom jazyku.

Hlavná spojitosť s tureckou telenovelou je slogan tohtoročného veľkonočného programu: 1000 a jedna Veľká noc na Jojke.

Spoločným znakom viacerých filmových akvizícií je, že pôjde o druhé pokračovanie sérií. Budúci piatok pôjde napríklad Denník princeznej 2 a dvojdielny Jánošík, v sobotu Doba ľadová 2 a v nedeľu Kuriér 2.

Joj v minulosti už viackrát parodovala Markízu. V roku 2008 napríklad promovala fiktívnu šou Puhdys sú Puhdys s východonemeckou kapelou, v reakcii na vtedajší formát Markízy Elán je Elán.

Trhová dvojka v minulosti recesisticky zareagovala aj na projekty Modré z neba, seriál Rádio či už nepoužívaný slogan Všetko najlepšie.