Joj aj tento rok divákom na jeden deň v roku dopraje oddych od klasických reklamných spotov, 24. decembra bude vysielať len sponzorské odkazy na vybraných miestach medzi programami.
Priestor si opäť objednal obchodný reťazec Kaufland. „Naše Vianoce bez reklamy oslavujú už svoje desiate výročie. Stal sa z nich veľmi lukratívny a žiadaný produkt, čo potvrdzuje aj fakt, že vlaňajší sponzor Kaufland okamžite využil svoju opciu a už v januári si ho kúpil aj na tento rok,“ uviedla pre Mediálne.sk marketingová manažérka TV Joj Miroslava Klempová.
Bez brejkov tak na Štedrý deň pôjdu filmy ako Ľadové kráľovstvo, Na vlásku či Snehová kráľovná, ale aj Tri oriešky pre Popolušku a večerný koncert IMT Smile s Lúčnicou.
S Vianocami bez reklamy začala Joj v roku 2007, keď si celodenný komerčný priestor otestovali lyžiarske strediská Jasná a Tatranská Lomnica, ktoré patria k podnikateľským aktivitám skupiny J&T, rovnako ako samotná televízia Joj.
Marketingovú aktivitu potom televízia zopakovala aj v ďalších rokoch okrem roku 2011, keď klasické spoty bežali aj 24. decembra.
Štedrodenný sponzoring si objednali v minulosti aj 4ka (2015), Škoda (2008), Coop Jednota (2013) a dvakrát Hyundai (2012, 2014) a Lidl (2009, 2010), ktorý 1. januára 2011 sponzoroval aj Nový rok bez reklám.