Opäť prezieravo ako prvá začala so svojím hlavným večerným programom Markíza. Dve minúty po ôsmej štartovali Susedia (priemerný počet divákov 838 tis., 18,3 % / 43,7 %) a strhli na seba pozornosť väčšiny divákov. Dobre však obišla tradične aj Rosamunde Pilcher s reprízou filmu Zblúdilé srdcia (370 tis., 8,1 % / 19,6 %) na Jednotke. Joj nasadila proti sitcomu a romantike akčný film s Jennifer Lopez ako Policajtkou (349 tis., 7,6 % / 19,1 %). Tá napokon pozbierala aj divákov Jednotky po skončení romantiky.
Pondelkový prime-time:
Denné relácie:
Návrat zábavy na pondelok sa Markíze plne osvedčuje. Potvrdzuje sa, že oslabenie výkonov Vilomenín a relácií produkčnej spoločnosti Hattrick v piatkovom slote bola z veľkej časti vec nasadenia. Aj múdry schybí (877 tis., 19,2 % / 49,2 %) stále zaujíma polovicu slovenských divákov. Markíza sa môže usmievať, na jar objednala dvakrát viac dielov.
Klinika Grace (173 tis., 3,8 % / 12,0 %) na Jednotke zúfalo kričí po presune, a to poriadne nahlas. Potenciál seriálu ukazovalo predchádzajúce štvrtkové nasadenie.
Reálny súboj prebiehal po desiatej na komerčnom poli. Paľba (526 tis., 11,5 % / 43,6 %) sa drží nad štyridsiatkou od decembra, včerajší výkon je za posledné dva mesiace najslabší, ale stále veľmi silný. Staručká investigatívna publicistika štartovala súčasne s Črepinami (180 tis., 3,9 % / 15,8 %) na Joj. Napriek tomu, že sú dlhšie, divákov kratšej Paľby nezdedili - išli spať.
Markíza už s horším podielom pokračuje s dokumentárnou sériou Najväčšie tragédie Slovenska (288 tis., 6,3 % / 36,4 %) za asistencie výdatného proma. V kombinácii s nasadením to prináša výsledky, sérii sa nikdy nedarilo lepšie. Joj pokračovala úspešnou erotickou publicistikou Črepiny s hviezdičkou (150 tis., 3,3 % / 21,8 %).
Spravodajstvo otvorilo druhý týždeň po novom opäť prepadom Správ STV (284 tis., 6,2 % / 15,2 %), včerajší podiel je od pondelka 14. januára druhý najslabší. Je to tým, že Televízne noviny Dnes (1 187 tis., 26,0 % / 65,4 %) skladbou reportáží zaujali, po 19:30 diváci prepínali len sťažka. Aj Noviny (453 tis., 9,9 % / 24,2 %) na Joj poznajú v novom nastavení lepšie výsledky ako tie včerajšie.
Pri Markíze zostalo večer 49,1 % divákov, pri Joj (17,1 %) väčšina zo zvyšku. Jednotka (15,1 %) skončila ako trojka.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.