Kým v utorok vyhrala súboj Ordinácia v ružovej záhrade verzus Panelák televízia Joj, včera večer zvíťazila Markíza. Podľa tlačovej správy dosiahla prvá časť Ordinácie podiel 30,6 % v 12-54. Panelák mal 27,1 %.

Adela show najsilnejšia od štartu. Stala sa témou aj pre Televízne noviny (sledovanosť)

Ordinácia po 21. hodine ešte viac rástla a druhá časť získala 35,3 %. V tom čase však už nešiel na Jojke Panelák, ale premiérový americký seriál Klamári (22,7 %). Ten si medzitýždenne svojich divákov udržal a v 12-54 mu dokonca share mierne narástol.

Ordinácia sa podľa tlačovej správy stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V širšej skupine 12+ ju podľa informácií Mediálne.sk videlo 607-tisíc (share 36,5 % v 12+) a následne 676-tisíc divákov (33,2 %). Panelák mal 431-tisíc (22,1 %) a Klamári 302-tisíc (18,1 %). V porovnaní s utorkom Ordinácia pri prvej časti oslovila približne rovnako divákov, druhá bola silnejšia o 20-tisíc. Panelák ich stratil 50-tisíc. Jednotka včera večer konkurovala filmom Nevera po slovensky (14,0 % v 12+) a o 21:30 magazínom Top Star Extra (17,9 %).

Líderstvo Markízy pokračovalo aj po 22. hodine: Nočné Televízne noviny si zaplo vyše polmilióna ľudí pri podieloch 33,2 % v 12+ a 32,6 % v 12-54. Adela show s hostkou Ivetou Bartošovou na ne bez prerušenia reklamným brejkom nadviazala a udržala si vyše 400-tisíc ľudí (share 36,3 % v 12+). V reklamne dôležitej cieľovke 12-54 mala podiel 33,9 %: "Obe tak opäť potvrdili svoj kontinuálne stúpajúci trend a rastúcu divácku pozornosť," tvrdí o svojich late-primových novinkách Markíza. Druhá časť Klamárov na Joj mala v tom čase u mladých share 27,5 %, čo je opäť medzitýždenný nárast.

Pre Adela show je to skutočne najsilnejší share od štartu: v pondelok vygenerovala u mladých 22,6 %, v utorok 27,8 % – oba razy jej konkurovala Jojka Norou Mojsejovou. V stredu Adela nešla, predčasne ju prerušili. Včerajšie vydanie bolo spomenuté aj v Televíznych novinách o 19. hodine. "No a program televízie Markíza pokračuje o 20:00 seriálom Ordinácia v ružovej záhrade. Potom sú na programe Nočné televízne noviny a hosťom v už spomínanej Adela Show bude dnes česká speváčka Iveta Bartošová," povedali na záver moderátori. Okrem toho však Markíza do svojich hlavných večerných správ zaradila aj reportáž-živý vstup. V ňom riešila, prečo relácia v stredu nešla a či vo štvrtok pôjde:

Prepis reportáže Aj to sa stáva, Televízne noviny Markízy, 9. septembra 2010
zdroj: monitoring médií Newton Media

Marianna Ďurianová, moderátorka: Vo vysielaní televízie Markíza sa včera stala nemilá udalosť, kvôli technickým problémov sme po nočných televíznych novinách odvysielali len časť Adela show. Stala sa vážna chyba pri nahrávaní na kazetu a problém sa už nedal v krátkom čase odstrániť. Adela Banášová je teraz na živo vo svojom štúdiu. Adela ahoj.
Adela Banášová, moderátorka: Dobrý večer, pozdravujem.
Marianna Ďurianová, moderátorka: Tak po 3 dňoch v novej úlohe, prišla takáto chyba, za ktorú ty vlastne ani nemôžeš. Ako si v prvom momente zareagovala?
Adela Banášová, moderátorka: Tak v prvom momente som bola veľmi prekvapená, potom som absolvovala niekoľko prekvapených hysterických telefonátov a potom som išla spať s vedomím, že sa dejú v živote oveľa, oveľa horšie veci. Ako, že sa nepustí nejaká kazeta, takže asi tak som reagovala.
Marianna Ďurianová, moderátorka: Presne tak, súhlasím s tebou a dnes už bude všetko v poriadku?
Adela Banášová, moderátorka: No, tak či bude dnes všetko v poriadku. Predpokladám a pevne verí, že áno. Všetko je pripravené. Pokiaľ do tejto planéty nevpáli asteroid tak by to malo byť všetko v poriadku a veľmi a teším, pretože si myslím, že budem mať zaujímavého hosťa a že to bude hádam aj vtipné. Takže pozývam.
Marianna Ďurianová, moderátorka: Držíme palce, ďakujeme a pekný večer ešte.
Adela Banášová, moderátorka: Ďakujem.
Marianna Ďurianová, moderátorka: Aj my veríme, že dnes si diváci Adela show vychutnajú celú a neodvysielanú časť ponúkneme v sobotu predpoludním.

Markíza aj pre Mediálne.sk zdôvodňovala neodvysielanie celej stredajšej Adela show technickými problémami a avizovala, že pôjde v náhradnom termíne – zajtra o 10:25 ráno. Témy sa chytil aj bulvárny Plus jeden deň v príspevkoch Bol to podfuk? a Prečo ju vypli? "Technické problémy či len dobrý marketingový ťah?," pýta sa denník a pripája stanovisko "odborníka z televízneho prostredia", podľa ktorého sa v podobných prípadoch postupuje inak. Adela je témou dnešného Plus jedného dňa priamo na titulke.

Celodenným aj prime-time lídrom sa včera stala Markíza. Celodenne mala v 12+ podiel 31,5 %, kým Joj 21,4 % a Jednotka 13,0 %. V prime-time dosiahla Markíza 35,4 %, Joj 23 % a Jednotka 13,3 %.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.