Nová séria federálnej Superstar sa na Markíze uviedla v nedeľnom prime-time sledovanosťou 308-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 pri trhovom podiele 26,3 percenta.
Je to ďaleko za historickými rekordmi formátu z minulosti, pozitívnym signálom ale pre Markízu môže byť, že share úvodnej epizódy bol o 2,8 percentuálneho bodu vyšší ako pred dvomi rokmi pri štarte predošlej série. V 12+ mala Superstar 468-tisíc divákov, podiel dosiahol 21,7 percenta.
V univerzálnej cieľovke boli všetky tri najsledovanejšie stanice pomerne blízko pri sebe, v čase po 20:30 viedla
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?