Hoci výrobcovia televízorov sa hrnú do produkcie prijímačov podporujúcich trojdimenzionálny obraz, prepovede o masovej úspešnosti tejto technológie sú skôr opatrné. Skeptický je aj Chase Carey z manažmentu koncernu News Corp., ku ktorému patrí napríklad americká televízia Fox. 3D “nie je druhý príchod HD,” uviedol v rozhovore s Broadcasting & Cable.
“Ľudia ocenia 3D zážitok pri tých správnych udalostiach, no to vás obmedzuje pri výbere programov, pri ktorých ste ochotní nasadiť si okuliare. Nebudete pozerať správy o ôsmej večer každý deň s okuliarmi na nose,” myslí si Carey, podľa ktorého sa 3D obmedzí na filmy a športy.
Odlišný bude podľa neho aj konkurenčný tlak medzi vysielateľmi. Kým pri HD televízie nechcú vyzerať škaredšie v porovnaní s konkurenciou, toto pri 3D vysielaní nebude platiť. Manažér News Corp.-u si myslí, že trh s 3D televíziou bude rásť, no nebude kopírovať rozmach HD vysielania.
Carey si podľa RapidTVNews naopak myslí, že zariadenia ako iPad budú okrem printového biznisu zaujímavé aj pre televízie a videobrandžu, pre ktoré budú životaschopným zdrojom nových príjmov.
Na Slovensku sa konsoliduje iba v peňaženkách občanov, poukazuje analytik
Termín „ozdravenie verejných financií“ považuje Radovan Ďurana za zavádzajúci