TikTok znova obnovil kreatívnu kampaň s názvom „It starts on TikTok“, ktorá zdôrazňuje silu objavovania nových vecí na sieti. Hlavný príbeh sa sústreďuje na hrdinu, ktorý hľadá riešenie na bolesť krčnej chrbtice a začína tak vlnu objavovania na TikToku, píše portál Marketing & Media.
Kampaň v spolupráci s agentúrou Lucky Generals predstavuje úspešných tvorcov na TikToku, ako sú inštruktorka jogy Nikita Desai (@nikyyoga), fitness tréner Markell (@mrlondon_), a Russ Cook (@hardestgeezer), ktorý dokumentuje svoj beh cez celú Afriku a podporuje charitu. V spote sa objavujú aj ďalší influenceri vrátane Nicoly alias @madewithmudpottery, výrobky ktorej sú špeciálne pre ľudí s obmedzenou pohyblivosťou, Mitcha a.k.a. @mealsbymitch, ktorý inšpiruje lacnými receptami a Jacka Callaghana (@jack.designs), ktorý ukazuje, ako relaxovať pri upratovaní.
„Kampaň oslavuje úžasné momenty, ktoré prichádzajú, keď sa spoja rôzne komunity. Dúfame, že inšpirujeme ľudí, aby objavili nové koníčky, našli zaujímavé recepty, alebo napríklad odštartovali novú kariéru. Všetko to začína na TikToku,“ povedal Harry Wilson, šéf marketingu TikToku pre Veľkú Britániu, Írsko a Škandináviu.
Kampaň sa objaví sa aj na OOH a DOOH plochách vo Veľkej Británii, v televízii, sociálnych sieťach, rozhlasu, podcastoch a aplikáciách.
„Kúzlo tkvie v tom, keď sa značky ukážu ako súčasť komunity. Majú rovnaký status ako všetci ostatní. Je teda dôležité pristupovať ku komunikácii ako bežní tvorcovia — nájsť si niku, s ktorou súznejú, a tak sa zapojiť do spriaznených komunít s rovnakými záujmami,“ uviedla pre MAM Dominika Skirlo, vedúca Creative Lab TikToku pre strednú Európu.