Alžbeta „Zea“ Ferencová, herečka, speváčka a tanečníčka, ktorá sa preslávila najmä vďaka role Ivety v rovnomennom seriáli a úlohe v komediálnej detektívke Polícia Hvar, sa opäť dostáva do centra pozornosti. Tentokrát však nie na televíznych obrazovkách obrazovkách, ale v novej reklamnej kampani na oplátky Lina od Sedity, ktorú zastrešila reklamná agentúra Triad Praha.

Alžbeta Ferencová je tvárou reklamnej kampane na oblátky Lina.
Zdroj: Sedita
Alžbeta Ferencová je tvárou reklamnej kampane na oblátky Lina.

Kampaň s názvom „Viem, že smiem. Lina je iná“ oslavuje jedinečnosť a slobodu byť sám sebou, čo Zea stelesňuje svojou energiou a autenticitou. V reklamnom spote, režírovanom Petrom Ehrenbergerom, Zea tancuje mestom, vychutnáva si oblátku Lina a jasne dáva najavo, že ju nezaujíma, čo si o nej myslí okolie.

„Kľúčové pre nás bolo, aby hlavná hrdinka bola nielen skvelá herečka, ale aj tanečnica s výraznou tvárou. Potrebovali sme osobnosť, ktorá v sebe nesie prirodzenú autenticitu a slobodu prejavu, ktorá sebavedome hovorí ‚Viem, že môžem‘. Zea bola pre nás jasnou voľbou,“ hovorí Michal Dvorský z agentúry Triad Praha.

Dnešný svet nás neustále núti sa zamýšľať, čo si o nás myslí okolie. Koho a čím pohoršíme, ako sa niekomu zavďačíme. Až sami zabúdame, ako naozaj byť sami sebou. Preto je ústredným motívom celej kampane odvaha vystúpiť z davu a byť jedinečný.

Zea, ktorá si v posledných rokoch vybudovala povesť talentovanej herečky, tanečnice a speváčky, v kampani dokonale zosobňuje hodnoty, na ktoré značka Lina stavia. „Byť sám sebou, byť trošku iný, je dnes vzácne,“ dodáva Adriana Straussová, medzinárodná brand manažérka značky Sedita. Z toho vychádza aj kampaň, ktorej claim „Keď máte flow, ste iní. Lina je iná.“ podporuje osobitosť a uvoľnenosť.

Nová reklamná kampaň štartuje 1. októbra v televízii. Pokračovať bude na sociálnych sieťach a vonkajších reklamných plochách vo veľkých mestách v Českej republike a na Slovensku.

Pre Zeu je toto ďalší významný krok v jej kariére. Od nezabudnuteľnej úlohy Ivety po jej úspechy na hudobnej scéne, kde ukazuje svoju všestrannosť a odvahu skúšať nové veci, teraz prichádza so silným odkazom pre širokú verejnosť: Buď sám sebou, a to bez ohľadu na to, čo si myslí okolie.

Po čerstvé potraviny radi chodievame k babičke na vidiek, ale kam po ne chodí babička?
Neprehliadnite

Slovenská reklama boduje v zahraničí: Kampaň Lidla s babičkou očarila pobaltský trh

Let's Dance
Neprehliadnite

Štartuje veľkolepé Let´s Dance turné: Markíza je v pohotovosti, ochorel kľúčový človek

Záber zo seriálu televízie JOJ Príliš veľa lásky.
Neprehliadnite

Jojka môže byť na seba pyšná: Predala jeden zo svojich top seriálov. Kde sa bude vysielať?

Táňa Pauhofová a Anna Geislerová predstavujú novú kolekciu Nehera.
Neprehliadnite

Nádherná Pauhofová a Geislerová v novej kampani. Svoje tváre spojili s luxusnou značkou

Televízia Prima uviedla prvýkrát spot, v ktorých ľudí kompletne vytvorila umelá inteligencia.
Neprehliadnite

Prvá AI upútavka: Nereálne postavy lákajú na novú reality šou, televízia ušetrila tisíce eur

muž a žena  - televízia - sledovanie televízie - diaľkový ovládač - pukance - popcorn
Neprehliadnite

S reklamou nemáme trpezlivosť! Pretáča ju väčšina Slovákov