Ovečkáreň prichádza s novou marketingovou kampaňou s názvom Huňaté teplo pre všetkých "zimomravcov". Po prvýkrát bude kampaň podporená aj spotom v televízii.

„V spote je prezentovaný bežný rodinný konflikt – zatiaľ čo zimomravá žena by si rada prikúrila, muž sa snaží udržať spotrebu energie a tým aj domáce financie na uzde. Problém rieši babička, ktorá ponúka riešenie v podobe teplých produktov z ovčej vlny z Ovečkárne,“ približuje tému reklamného spotu David Dvořáček z reklamnej agentúry Creepy studio.

Kampaň sa zameriava na cieľovú skupinu označenú ako „zimomravci“, teda na ľudí vo veku 35 až 65 rokov a prevažne ženy, ktorým býva často zima na ruky a nohy, hľadajú spôsoby, ako sa zahriať a zároveň chcú šetriť na energiách.

Tento koncept bude nasadený nielen prostredníctvom online kanálov, ako sú YouTube a Facebook, ale prvýkrát aj v televízii. „Naším hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o značke Ovečkáreň. A preto sme náš mediamix rozšírili o televíziu, ktorá má silný zásah. Okrem zvyšovania povedomia chceme tiež prostredníctvom zvolených komunikačných kanálov edukovať o výhodách ovčej vlny a ukázať, prečo sa oplatí vrátiť k tradičným materiálom,“ vysvetľuje Filip Pekárek z Ovečkárne.

Kreatívny návrh kampane vypracovala reklamná agentúra Creepy studio pod vedením režiséra Jakuba Žídeka. Produkciu televíznej reklamy zabezpečila spoločnosť Bumerang Film a PR komunikáciu zastrešuje agentúra 10/10 Communications. Televízny spot bude možné vidieť v období od 10.11. do 5.12. 2024.

Ovečkáreň bola založená v roku 2009 v Zlíne, kedy začínala na tradičných trhoch v okolitých mestách a v roku 2011 sa presunula do online sveta. Svoju prvú kamennú predajňu otvorila Ovečkáreň v roku 2013 v Zlíne. V roku 2019 získala titul najlepšieho e-shopu na Heureke. V Ovečkárni nájdete vlnené a funkčné oblečenie pre deti aj dospelých, vlnené papuče, teplé zimné topánky s ovčou vlnou aj kvalitnú koženú barefoot obuv, ale tiež lôžkoviny, doplnky do domácnosti alebo aj kozmetiku s lanolínom. Kvalitu, pôvod a nezávadnosť výrobkov potvrdzujú mnohé medzinárodné certifkáty.

Kofola prasiatko
Neprehliadnite

Ja nemusím, ja už ho vidím! Prasiatko z Kofoly je späť, prináša nové vianočné posolstvo

Vianočná reklama John Lewis.
Neprehliadnite

John Lewis šokuje vianočnou reklamou: Tento rok na slzy a starčeka na mesiaci zabudnite

Vianočná kampaň Telekomu prináša magický rozprávkový príbeh.
Neprehliadnite

Magická vianočná rozprávka od Telekomu: Slovenská kampaň bude uvedená v 11 krajinách Európy

Vianočná reklama Erste
Neprehliadnite

Príbeh, ktorý dojme každé srdce: Pieseň z malej dedinky zmenila svet a opäť rozžiari Vianoce

Ján Bakala ako princ Bajaja v reklame pre Červený nos.
Neprehliadnite

Bezcitný nacista alebo hrdina z rozprávky? Herec z Dunaja podporil správnu vec

Greenpeace Slovensko
Neprehliadnite

Ako ušetriť stovky eur za energie? Nová kampaň ukazuje, ako fungujú energetické spoločenstvá

British Airways
Neprehliadnite

Najvtipnejšie video britských aeroliniek: Natočila ho režisérka Denníku Bridget Jonesovej