Staroba nemusí znamenať koniec aktívneho života – práve naopak. Liga pre seniorov v spolupráci s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi prichádza s novou kampaňou, ktorá prináša silný odkaz: život seniorov môže byť naplnený aktivitami, radosťou a novými priateľstvami.

Kampaň kreatívne využíva vetu, ktorú seniori neraz vyslovia v okamihu straty chuti do života: „Ja už tu dlho nebudem.“ Význam tejto vety však Liga pre seniorov pretvára a ukazuje, že aj v pokročilom veku môžeme život naozaj aktívne žiť, nielen prežívať.

Koniec osamelosti, nové príležitosti

Osamelosť je jedným z najväčších problémov, ktorých sa seniori obávajú. Môže viesť k zhoršeniu fyzického aj duševného zdravia a prispieva k vzniku ochorení ako demencia, depresia či kardiovaskulárne choroby. Liga pre seniorov sa snaží tento trend zmeniť podporou aktívneho života.

Zakladateľka Ligy pre seniorov Michaela Kocianová zdôrazňuje dôležitosť samotného prístupu k starnutiu: „Nevieme ovplyvniť kedy zostarneme, určite však vieme ovplyvniť to, ako zostarneme. Seniorom ponúkame širokú škálu možností ako aktívne starnúť, a zároveň spoznať nových priateľov.“

Tohtoročná kampaň sa nesie nielen v duchu osvety, ale aj konkrétnej pomoci. Liga pre seniorov vyzýva verejnosť, aby venovala 2 % zo svojich daní na podporu aktívneho starnutia. „Veď aj my raz budeme starnúť. Tak verme, že nie v samote,“ apeluje Kocianová.

Liga pre seniorov
Zdroj: Liga pre seniorov

Kampaň zahŕňa nielen vizuály a videá, ale aj outdoorovú reklamu, rádiové spoty a spoluprácu s influencermi. Vďaka nim sa myšlienka aktívneho starnutia dostane k širšej verejnosti a osloví aj mladšie generácie, ktoré môžu podporiť svojich rodičov a starých rodičov.

Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, poukazuje na dôležitosť kampane: „Medzi žitím a prežívaním vie by, hlavne v starobe, veľmi tenká hranica. Touto kampaňou chceme ukázať, ako ľahko sa dá prejsť zo zanevrenia na život do skutočného žitia práve vďaka aktivitám, ktoré majú seniori k dispozícii.“ Na projekte spolupracuje aj komunikačná agentúra Seesame, ktorá pomáha so stratégiou a komunikačným nastavením kampane.

Liga pre seniorov
Zdroj: Liga pre seniorov

Nová kampaň Ligy pre seniorov ukazuje, že vek nie je prekážkou pre aktívny život. Dáva seniorom nádej, energiu a nové možnosti, ako naplno využiť každý deň. Verejnosť má teraz jedinečnú príležitosť prispieť k zmene a zabezpečiť, aby staroba neznamenala osamelosť, ale obdobie plné života a radosti.

Kampaň Pes v núdzi vznikla v agentúre Call Crispy.
Neprehliadnite

Komu darovať 2 % z daní? Pes v núdzi ukazuje, prečo sa oplatí pomáhať

Milan Kňažko v Prahe získal na 31. ročníku cien Thálie cenu v novej kategórii Za celoživotné herecké majstrovstvo zahraničnému umelcovi. Odovzdávala mu ju Emília Vášáryová a v rečiach bola aj Jiřina Bohdalová.
Neprehliadnite

Herci SND čelia absurdným obvineniam z puču: Video z ich výsluchu baví internet

zdravotníctvo
Neprehliadnite

Zdravie nepočká. Penta v novom spote ukazuje, že zdravotníctvo na Slovensku sa dá robiť lepšie

IKEA
Neprehliadnite

IKEA vyhlasuje vojnu mobilom v spálni: Ponúka riešenie bez nabíjačky ako kľúč k lepšiemu spánku

O2
Neprehliadnite

Rodičovská nočná mora v reklame O2: Hračka, bolesť a Whitney Houston