Televízia Markíza spustila novú imidžovú kampaň zameranú na podporu svojej hlavnej spravodajskej relácie – Televíznych novín. Po turbulentnom období, kedy sa spravodajstvo televízie otriasalo v základoch, je cieľom kampane upevniť pozíciu Televíznych novín ako dôveryhodného zdroja informácií pre celé Slovensko.
Správy pre celé Slovensko
Nová kampaň nesie slogan „Správy pre celé Slovensko“ a predstavuje redaktorov Markízy, ktorí sa prihovárajú z rôznych regiónov krajiny. V televíznom spote, ktorý sa už objavil na obrazovkách, sa predstavujú známe tváre ako Andrea Šprochová, Martin Jedinák, Monika Grznárová, Ján Tribula, Veronika Krempaská, Monika Koleková a Roman Ruttkay.
V krátkych vstupoch pripomínajú, že prinášajú nielen informácie, ale aj riešenia problémov, ktoré ovplyvňujú životy Slovákov. Markíza v spote kladie dôraz na každodenný život a problémy ľudí v rôznych častiach Slovenska.
„Každý deň vám ukazujem, že aj v našom regióne sa dejú udalosti, ktoré ovplyvňujú celé Slovensko,“ hovorí v spote Roman Ruttkay. „Idem tam, kde sa niečo deje,“ hovorí Monika Koleková. „Prinášam vám správy o živote v slovenských školách,“ hovorí Andrea Šprochová. „Nielen informujeme, ale aj pomáhame riešiť vaše problémy,“ dodáva Martin Jedinák.
Orientácia na regióny bolo doposiaľ skôr stratégiou konkurenčnej televízie JOJ, ktorá dlhodobo zdôrazňuje svoje silné regionálne pokrytie aj v kontexte spravodajskej televízie JOJ 24. Markíza v spote pripomína, že televízne spravodajstvo dopĺňajú správy na webe TVnoviny.sk a sociálnych sieťach.
Markíza spúšťa kampaň po zložitom roku, ktorý bol poznačený turbulenciami okolo bývalého moderátora Michala Kovačiča. Ten po svojom prehovore v relácii Na telo prišiel o miesto. Na čelo spravodajských odborov sa postavil Viktor Vincze, ktorý sa musel sa rozlúčiť s pozíciou moderátora tanečnej šou Let's Dance, čo viedlo k rozhodnutiu Adely Vinczeovej odísť zo šou.
Aj napriek vnútorným turbulenciám si Televízne noviny zachovali divácku priazeň a zostávajú jednou z hlavných preferencií pri dôležitých udalostiach, voľbách či krízových situáciách v krajine. V poslednom kvartáli minulého roka – od októbra do decembra – zaznamenali Televízne noviny v podieloch na trhu mierny pokles a Noviny TV JOJ, naopak, v decembri mierne posilnili. Prvenstvo si však naďalej udržala Markíza so svojou hlavnou spravodajskou reláciou.