Kurátor prémiových kulinárskych podujatí Potten & Pannen - Staněk predstavila svoju prvú televíznu kampaň, ktorej hlavným posolstvom je dôraz na ochranu životného prostredia. Komunikácia je postavená na filtračných systémoch značky Brita, ktorej výhradným distribútorom na Slovensku a v Čechách je Potten & Pannen – Staněk.

Spoločnosť s prémiovými kuchynskými potrebami a doplnkami chce pomocou príbehu deväťročného dievčatka Ellie divákom ukázať smer zodpovedného prístupu voči prírode. Reklama pobeží na televíznych obrazovkách, v rámci sociálnych sietí aj v offline priestore.

Aeromobil
Neprehliadnite

AeroMobile uvádza historicky prvú reklamu na lietajúce auto

„Hrdinkou televízneho spotu je malé dievčatko, ktoré sa chce doma zbaviť prázdnych plastových fliaš. Namiesto toho, aby ich iba vyhodila do smetí, použije ich na výrobu malého veterného mlyna. Ten ale bohužiaľ nefunguje. Keď sa dievčatko vráti sklamane domov, uvidí z okna, že sa mlyn predsa len rozbehol a vďaka energii z veterného mlyna sa rozžiaria svetielka osvetľujúce celú záhradu,“ opisuje príbeh marketingová manažérka spoločnosti Potten & Pannen - Staněk Jana Fančovičová.

Krátkym spotom chce firma poukázať na problematiku, ktorá napriek svojej závažnosť rezonuje v spoločnosti pomerne krátko. Využitím vodného filtra, namiesto robenia si zásob vody v jednorazových pet fľašiach, môžu ľudia významne znížiť celosvetovú produkciu plastov.

Potten & Pannen - Staněk sa zameriava na spoluprácu so značkami, ktoré pomocou vlastných produktov vštepujú myšlienku udržateľnosti aj svojim zákazníkom. „Televízna kampaň vypovedá o vízii a ceste, ktorou chce spoločnosť Potten & Pannen - Staněk smerovať. Starostlivo vyberať značky, ktoré okrem kvalitných produktov majú pre svojich zákazníkov aj odkaz či návod, ako sa k prírode správať lepšie, myslieť uvedomelo, ekologicky a neplytvať. A to presne pre nás predstavuje značka Brita,“ doplnila Jana Fančovičová.

Kampaň pripravila agentúra Media and Digital Services.