Spolupráca je kľúč k ússpechu, a to nielen v rodine, ale aj v telekomunikáciách. Operátor O2 prichádza s novou kampaňou, ktorá poukazuje na silu spolupráce v každom aspekete života.
Hlavným motívom kampane je rodinný moment, ktorý pozná azda každý rodič – dieťa konečne zaspí a celá rodina robí všetko pre to, aby ho neprebudila. Otec však nešťastne stúpne na drevenú hračku, čo vyvolá reťazovú reakciu – ostatní členovia rodiny sa snažia situáciu zachrániť, aby si najmenší člen rodiny mohol nerušene oddýchnuť. Bolestivý moment podfarbuje legendárna pieseň Whitney Houston I Will Always Love You, ktorá dodáva scénke emócie aj humor.
Sila spolupráce
Nová kampaň nie je len o rodinných momentoch – jej cieľom je zdôrazniť benefity programu O2 Spolu, ktorý prešiel zjednodušením a prináša atraktívne výhody pre skupiny blízkych ľudí.
„Prvé dieťa v rodine je vždy veľkým míľnikom a stáva sa stredobodom vesmíru, na ktorý sa sústredí celá rodina. Práve táto životná situácia sa stala inšpiráciou pre najnovší televízny spot venovaný novému O2 Spolu,“ prezradila Dominika Šugareková, komunikačná expertka v O2.
Podstata O2 Spolu spočíva v tom, že čím viac programov si členovia rodiny, priatelia či kolegovia spoja do jednej skupiny, tým viac benefitov získajú. Medzi hlavné výhody patrí odmena až 120 eur ročne, väčší objem mobilných dát vrátane roamingu v Zóne 2 a dátová rezerva až 30 GB mesačne.
Zaujme na viacerých frontoch
Kampaň zastrešovalo O2 spolu s kreatívnou agentúrou TRIAD. Televízny spot vznikol s pomocou režiséra Pepeho Ehrenbergera a produkcie Protos Productions. Natáčalo sa v rodinnom dome v Bratislave a komparz pozostával z hercov zo Slovenka, Česka aj Maďarska. Natáčania sa zúčastnili aj dve batoľatá, ktoré si svoj filmový deň taktiež užili.
„Ako hovorí klasik, všetko vyzerá lepšie v slow motion. O to viac, ak sa podarí spojiť obraz s dobrým zvukom. Práve na to sme stavili v tejto kampani,“ priblížil Šimon Gál, kreatívny riaditeľ v agentúre TRIAD.
Kampaň bude prebiehať na viacerých komunikačných kanáloch – od televízie, rádia a outdooru až po online platformy. Okrem toho budú ulice Bratislavy a Košíc brázdiť tematicky polepené autobusy, ktoré prinesú kampaň bližšie k ľuďom.

Super Bowl vyhnal cenu reklamy do závratných výšin: Firmy platia milióny dolárov za 30 sekúnd

Meg Ryan a Billy Crystal opäť spolu: Ožíva legendárna scéna z filmu Keď Harry stretol Sally

Reklamná legenda, na ktorú sme hrdí: 15 rokov humoru a tradície s bačom a pomocníkom
