Na nádvorí River Parku pri brehu Dunaja prebehla v uplynulých dňoch inštalácia unikátneho svetelného diela. Vystavené umelecké dielo vzniklo na podnet J&T Banky ako súčasť jej najnovšej reklamnej kampane. Informujú o tom v tlačovej správe.
J&T Banka prichádza s novou reklamnou kampaňou. Kampaň má na starosti agentúra MW Promotion. Za poslednou kampaňou stojí autor tvoriaci pod značkou „sedemminut“. Je tvorcom mnohých svetelných objektov. Jeho svetelné inštalácie tvoria o. i. súčasť festivalov Biela noc v Bratislave a Košiciach.
Svetelná inštalácia pod názvom Universum vznikla exkluzívne pre novú kampaň. Ide o autorské umelecké dielo- inštalované na nádvorí River Parku na brehu Dunaja. Umelecký objekt tvorí 69 svetelných glóbov s priemerom 50 cm, umiestnených na kovových stojanoch v rôznej výške, týčiacich sa 15 cm nad vodnou hladinou. Jedinečnosť diela vynikne najmä po zotmení, keď je možné vidieť „svetelný orchester“ glóbov a ich odraz na vode. Dielo má rozmer 10 x 4 m. Návštevníci majú možnosť vidieť toto neopakovateľné svetelné divadlo až do konca apríla.
AeroMobile uvádza historicky prvú reklamu na lietajúce auto
Banka sa s umením spája už dlhodobo. „Využívanie umeleckých diel nie je v slovenskej reklame úplne bežné. A ich následné sprístupnenie verejnosti je úplne ojedinelé. Považujeme to za dôležité, lebo aj takto sa dá skultúrňovať verejný priestor a následne v širšom kontexte aj vedomie spoločnosti. Angažovaním mladých slovenských umelcov do našich kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť. Zvlášť v aktuálnej obmedzujúcej situácii,“ komentuje Radovan Teuschel, riaditeľ odb. marketingu a komunikácie J&T Banky.