V období, keď sa svet zdá byť viac rozdelený než kedykoľvek predtým, prichádza Telekom so silným posolstvom o dôležitosti spojenia a vzájomného porozumenia. Ak sa otvoríme ľuďom mimo svojej „sociálnej“ bubliny, možno zistíme, že v skutočnosti nie sme až takí odlišní.
Nová vianočná kampaň, za ktorou stojí slovenská agentúra MUW Saatchi & Saatchi, má poukázať na to, že napriek rozdielom dokážeme nájsť spoločnú reč. Kampaň s názvom "Kde končia bariéry, vznikajú spojenia" prináša príbeh priateľstva, ktoré prekonáva hranice. Uvedená bude na 11 európskych trhoch, kde spoločnosť Deutsche Telekom pôsobí.
Magická vianočná rozprávka
Hlavnou myšlienkou kampane je príbeh dvoch dievčat, ktoré pochádzajú z rôznych svetov oddelených obrovskou sklenenou stenou. Napriek rozdielom si vytvoria priateľské puto a prekonávajú bariéry, ktoré ich spoločnosť nastavila.
„Rozprávkový príbeh vianočnej kampane nás oslovil, pretože na jednej strane odráža našu realitu, ale zároveň prináša sviatočnú rozprávkovú atmosféru, ktorá nás spontánne motivuje k tomu, aby sme sa k sobe správali lepšie. Dobre funguje aj v rámci našej komunikačnej platformy #respekt, ktorej prostredníctvom sa dlhodobo snažíme inšpirovat ľudi k hľadaniu vzájomného spojenia a porozumenia nielen v online priestore a nielen na Vianoce,“ uviedla Petra Novotná zo Slovak Telekom. Podľa Jaroslava Vígha z agentúry MUW Saatchi&Saatchi má kampaň divákom pripomenúť, aby dali šancu ľuďom, s ktorými ich navonok delia neprekonateľné rozdiely.
Hviezdna produkcia so svetovými menami
Spot režíroval uznávaný nemecký režisér Alex Feil, známy svojimi prácami pre značky ako BMW a Edeka. O jedinečnú vizuálnu stránku sa postaral kameraman Mortimer Hochberg, zatiaľ čo trojnásobný oscarový víťaz Mark Coulier dohliadal na masky. Hudobný podklad dodalo nemecké štúdio Supreme Music, produkciu zaisťovala pražská Armada Films.
Život hlavným postavám v kampani vdýchla dvojica mladých britských herečiek, Molly McLaine a Bumble Clark. Kampaň sa okrem televízneho spotu bude šíriť aj online, na sociálnych sieťach a v rámci PR komunikácie.