Legendárnu vianočnú reklamu od Kofoly očakáva na televíznych obrazovkách už azda každý z nás. Obľúbený diviak s „veľkými zahnutými zubami dohora“ sa stal za viac ako 20 rokov svojej existencie doslova symbolom blížiacich sa Vianoc. V tohtoročnej kampani Kofola predstaví nielen svoju sviatočnú limitovanú edíciu, ktorá vznikla spojením tradičných lokálnych značiek, ale aj nové vianočné posolstvo.

Príbeh zaľúbenej dvojice prasiatok

Spoločnosť Kofola sa dlhodobo snaží posilňovať vzťahy medzi ľuďmi. Tohtoročnou vianočnou kampaňou sa rozhodla darovať láskavosť. „Je to hravý dvojzmysel, keď hovoríme, že prichádzame s originálnou vianočnou novinkou, ale zároveň vyzývame ľudí, aby boli k sebe láskaví,“ vysvetľuje Nikola Thomson, manažérka značky Kofola.

Tradičný príbeh o prasiatku je ako každý rok obohatený o nový animovaný koniec (tag on), ktorý spoluvytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. „A keďže Kofola bola a je o láske, rozhodli sme sa v príbehu zaľúbenej dvojice prasiatok pokračovať. Tento rok sa naše duo s láskou podelí o chutné dobroty, ale nás aj inšpiruje k vzájomnej dobrote,“ dodáva Thomson. Spot uzatvára predstavenie tohtoročnej limitovanej vianočnej edície – Kofoly s príchuťou Marlenka.

Anketa
Máte radi vianočnú reklamu Kofoly s prasiatkom?
  • 100%
  • 0%
  • 0%

Vianočnou kampaňou chce Kofola inšpirovať ľudí k šíreniu dobra a ku konaniu malých skutkov od srdca, ktoré nie sú len o veľkých gestách, ale aj o malých skutkoch ľudskej láskavosti, ktorými môžeme urobiť radosť iným.

Ikonická reklama beží v STVR a na TA3. Okrem tradičného televízneho spotu plánuje Kofola do mediálneho mixu zaradiť aj kratšie formáty sponzorských odkazov. Sprevádzať ho bude digitálna kampaň na YouTube a sociálnych sieťach, podporená tematickým a influencerským obsahom.

Kofola doplní kampaň aj spotrebiteľskou súťažou. „Ľudia môžu opäť zbierať kódy pod viečkami, ktoré potom zaregistrujú na webovej stránke a zapoja sa do žrebovania o poukaz na zážitok Amazing Places v hodnote 4 000 eur na celý rok. „Pripravujeme však aj množstvo ďalších cien,“ dodáva k súťaži Thomson.

Kofola
Zdroj: Kofola
Vianočná kampaň Telekomu prináša magický rozprávkový príbeh.
Neprehliadnite

Magická vianočná rozprávka od Telekomu: Slovenská kampaň bude uvedená v 11 krajinách Európy

Vianočná reklama John Lewis.
Neprehliadnite

John Lewis šokuje vianočnou reklamou: Tento rok na slzy a starčeka na mesiaci zabudnite

Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.
Neprehliadnite

Vianoce v plnej paráde: Slovenské námestia sa premenia na Santovu dedinku pri polárnom kruhu

Vianoce Orange
Neprehliadnite

Najkrajšie Vianoce sú tie, o ktoré sa môžeme podeliť. Orange predstavuje svoj vianočný spot

Vianoce O2
Neprehliadnite

V O2 makajú na 5G všetci. Do vianočnej kampane zapojil operátor aj svojich zamestnancov

Vianočný kamión Lidl
Neprehliadnite

Aká kola, taký kamión. Do ulíc vyrazí známy reťazec, prinesie darčeky aj nákupy zadarmo

British Airways
Neprehliadnite

Najvtipnejšie video britských aeroliniek: Natočila ho režisérka Denníku Bridget Jonesovej

Dobrý anjel
Neprehliadnite

Každý z nás môže byť anjelom: Kampaň Dobrého anjela otvára srdcia darcov a pripomína ľudskosť