Hudba spája, hudba nerobí rozdiely, hudbu cítiš. To je hlavný odkaz novej imidžovej festivalovej kampane Orangeu. Hudobnú tematiku do kampane nevybral náhodou. Keďže je dlhoročný partner hudobných festivalov, je jeho prepojenie s hudbou prirodzené.
Tentokrát sa však kreatívci z MADE BY VACULIK na hudbu pozreli inak a namiesto známych interpretov v imidžovom spote uvidíte dve ženy – tanečníčku a choreografku Lus Juklovú a nepočujúcu tanečníčku Michaelu Kosiecovú. Ako sa vyjadrila, hudbu počuť nepotrebuje, pretože ju cíti. Vníma jej vibrácie a užíva si ju rovnako intenzívne ako hocikto iný. Ich efektný battle si môžete pozrieť vo videu:
Na letné festivaly Orange tento rok prinesie hudbu aj pre tých, ktorí ju nepočujú, a to cez umelecké posunkovanie vybraných skladieb slovenských interpretov a ďalšie aktivity, ktoré ľuďom pomôžu priblížiť, ako hudbu cítia sluchovo znevýhodnení.
„Touto kampaňou odkazujeme, že Orange je tu pre každého človeka bez rozdielu. Diverzita a inklúzia patria k základným hodnotám našej značky, rovnako ako hudba patrí prirodzene k Orangeu. Preto sme radi, že sa nám tieto dva aspekty podarilo prepojiť do kampane, v ktorej hovoríme, že hudbu môžeme cítiť rôzne, ale spája nás všetkých rovnako,“ hovorí o kampani Martina Fatyková z Orange Slovensko.

„Robiť takéto kampane je radosť. Každý, kto sa do tohto projektu zapojil, sa preň okamžite nadchol a myslím si, že to je vo výsledku aj vidno. Priala by som si takýchto srdiečkových kampaní ešte viac”, dodáva Ivana Polohová z MADE BY VACULIK.
Kampaň Hudbu cítiš uvidíte online v rôznych formátoch, dopĺňa ju audio spot, komunikácia na sociálnych sieťach a aktivity vo vynovenej Orange zóne na festivaloch Pohoda a Grape. A festivalové leto sa môže začať.