Značka Hellmann’s sa tento rok rozhodla spríjemniť sviatočné obdobie netradičnou kampaňou, ktorá zahŕňa lokalizovanú verziu globálneho televízneho spotu. Hlavným posolstvom kampane, na ktorej spolupracovala česko-slovenská agentúra Kreativ Gang, je, že „Hellmann’s je oficiálna majonéza Vianoc“.
Súčasťou kampane je aj originálna úprava známej koledy „Nesiem vám noviny“, ktorá sa v slovenskej verzii zmenila na „Nesiem vám lahôdky“. Text bol upravený tak, aby pripomenul význam tejto majonézy pri sviatočných pochúťkach, najmä pri príprave tradičného zemiakového šalátu. Koledu naspievala herečka a speváčka Zuzana Norisová spolu s ďalšími účinkujúcimi v češtine aj slovenčine.
„Hellmann‘s je neodmysliteľnou súčasťou českých a slovenských Vianoc – od zemiakového šalátu až po ďalšie sviatočné pochúťky. Chceli sme, aby tohtoročná kampaň oslavovala túto rolu s úsmevom a ľahkosťou,“ vysvetlil Dominik Matušinský, CEO agentúry Kreativ Gang. Podľa neho má kampaň potenciál stať sa nezabudnuteľnou – sám si vraj upravenú koledu pospevuje už od začiatku projektu.
Andrea Davidová, marketingová manažérka Hellmann‘s pre Česko a Slovensko, dodáva: „V Hellmann‘s vieme, že české a slovenské Vianoce sú najchutnejšie sviatky roka. Nech už má každá rodina svoj vlastný recept na dokonalý šalát, je pre nás cťou, že väčšinu z nich spája práve Hellmann‘s.“
Kampaň, ktorá beží v televízii, online médiách a na sociálnych sieťach, si kladie za cieľ osloviť čo najširšie publikum. Zároveň chce priniesť do domácností nielen inšpiráciu na vianočné jedlá, ale aj radosť a úsmev, ktoré k sviatočnému obdobiu neodmysliteľne patria.