Jeden vlak, skupina podozrivých, ktorí sú posadnutí kávou a stopy, ktoré vedú k nezabudnuteľnej chuti. Nespresso začína rok tajomne. Na obrazovky sa vracia globálny ambasádor značky George Clooney, tentoraz ako „Detektív George“ v reklamnej kampani zasadenej do elegantného prostredia. Spoločnosť mu robia Eva Longoria, Camille Cottin a Kim Go Eun.

Nespresso
Zdroj: Nespresso

Ľahká, no napínavá reklama prenesie divákov do luxusného vlaku, kde sa odohráva fascinujúca záhada. Glamour dedička, ktorú stvárňuje Camille Cottin, oznámi záhadnú krádež – nie však svojich diamantov alebo perál, ale svojich vzácnych kávových kapsúl Nespresso. Našťastie je tu Detektív George, ktorý vyšetruje, nachádza podozrivé stopy, ktoré ho nakoniec privedú do kuchyne vlaku. Napätie rastie a otázka, ktorá všetkým víri hlavou, znie: kto je za touto lúpežou? Mohla by to byť šéfkuchárka, ktorú hrá Eva Longoria? Alebo pomocná kuchárka, ktorú stvárňuje Kim Go Eun?

Reklama má globálnu premiéru 15. januára a záhadný prípad bude ďalej rozvíjať pre spotrebiteľov v online, na sociálnych sieťach a v butikoch počas celého roku 2025. Prostredníctvom hravých zvratov bude pozývať divákov, aby spolu so šarmantným Detektívom Georgeom riešili záhadu plnú intríg.

George Clooney sa pri natáčaní vyjadril: „Natáčanie s Nespresso je vždy veľká zábava a táto kampaň bola neuveriteľne zábavná vďaka scenáru a obsadeniu. Toto bolo prvýkrát, čo som pracoval s mojou dlhoročnou priateľkou Evou, ktorá bola perfektnou kulinárskou partnerkou s Kim, snažiacou sa ma oklamať. Obe priniesli na scénu neuveriteľnú energiu a spolupracovali bezchybne. Tiež bolo úžasné znovu sa stretnúť s Camille, ktorá vždy prináša nádych sofistikovanosti, čo bolo pre túto rolu dokonalé.“

George Clooney
Zdroj: Nespresso
George Clooney

Eva Longoria dodala: „Kampane Nespresso sú vždy ikonické vďaka obsadeniu a som nadšená, že som teraz súčasťou tejto rodiny. Natáčanie kampane bolo skutočne zábavné vďaka ľahkému a komediálnemu scenáru, ako aj kvôli vzťahom, ktoré sme si na scéne vytvorili. Georga poznám už dlho, ale toto bolo prvýkrát, čo sme spolupracovali na projekte, a bolo to skvelé byť na pľaci s ním, Kim a Camille.“

Eva Longoria
Zdroj: Nespresso
Eva Longoria

Camille Cottin o svojom návrate do Nespresso uviedla: „Je radosť znovu pracovať s Georgeom Clooneym a byť súčasťou tejto novej kampane Nespresso. Práca s ním a dvoma nesmierne talentovanými ženami na scéne v ikonických štúdiách Cinecittà v Ríme bola naozaj zábavná. Skvele som si to užila s celým tímom.“

Camille Cottin
Zdroj: Nespresso
Camille Cottin

„Cítim obrovskú hrdosť, že som súčasťou tejto globálnej kampane,“ vyjadrila sa Kim Go Eun. „Práca s takým úžasným obsadením bola veľkou radosťou a užili sme si množstvo zábavy pri oživovaní scenára. Snažiť sa oklamať Detektíva Georgea bolo určite vrcholom! Naše chvíle na scéne aj mimo nej boli plné smiechu. Spolupráca s Nespresso bola vždy potešením a táto skúsenosť bola naozaj výnimočná.“

Kim Go Eun
Zdroj: Nespresso
Kim Go Eun
Adela Vinczeová je tvárou vianočnej kampane NOTA BENE.
Neprehliadnite

Adela opäť podporuje správnu vec: Sadnime si ako ľudia, vyzýva vo vianočnej kampani

Klaunské večerníčky
Neprehliadnite

Život ako z rozprávky? Klaunské večerníčky ho chorým deťom takým spravia aspoň na chvíľu

Melody of Europe
Neprehliadnite

Slovensko je súčasťou jedinečnej skladby: Bratislavský hrad v projekte „Melody of Europe“

Vianočná reklama John Lewis.
Neprehliadnite

John Lewis šokuje vianočnou reklamou: Tento rok na slzy a starčeka na mesiaci zabudnite

Vianočná kampaň Telekomu prináša magický rozprávkový príbeh.
Neprehliadnite

Magická vianočná rozprávka od Telekomu: Slovenská kampaň bude uvedená v 11 krajinách Európy