Lidl vo Veľkej Británii pripravuje tento rok skutočnú sviatočnú šou. Na cesty vyráža s vlastným červeným vianočným kamiónom Freeway Cola, aby šíril vianočnú náladu a splnil priania tisíckam zákazníkov. Od 14. novembra do 1. decembra sa tento 15-tonový, 20-metrov dlhý a 5 metrov vysoký kolos zastaví v deviatich britských mestách.
Obľúbený perlivý nápoj z portfólia Lidla – Freeway Cola – dostal jedinečnú podobu. Na cestu sa vydá ako gigantický kamión, ktorý vyzerá ako obrovská verzia plechovky tohto nápoja. Na každom zastavení sa premení na čarovný svet, v ktorom Lidl ponúkne ochutnávky vianočného občerstvenia, viac než 2000 darčekových škatúľ plných tovaru, pričom niektoré škatule budú obsahovať aj „Zlatý lístok“ na kompletný nákup potravín na Vianoce.
Medzinárodná vianočná kampaň
Pri príležitosti začiatku tour sa predstavuje aj nová vianočná reklama Lidlu od oscarového režiséra Toma Hoopera. Medzinárodný obchodný reťazec ju uvádza vo všetkých krajinách, kde pôsobí. Pozrite si ju v slovenskej verzii:
Sviatočné dobroty pre každého
Tohtoročná vianočná reklama Lidla prináša príbeh o splnených prianiach a práve tento koncept prenesie Lidl aj do reality. Na každom zastavení kamiónu môžu návštevníci napísať svoje prianie, ktoré by im urobilo Vianoce nezabudnuteľnými – či už ide o drobné radosti alebo veľké sny, Lidl má za cieľ niektoré z nich splniť a tak priniesť vianočnú mágiu priamo do komunít.
„Dať niečo späť komunitám, ktoré obsluhujeme, je pre nás veľmi dôležité a náš nový Freeway kamión nám umožňuje byť priamo v ich srdci tento rok,“ komentovala Joanna Gomer, marketingová riaditeľka Lidl GB. „Navštívime deväť miest, kde budeme rozdávať darčekové boxy, ponúkať vianočné občerstvenie a plniť sny.“
Lidl si pripravil pre návštevníkov množstvo chuťoviek – od sezónnych až po originálne „Snowmallows“ a iné dobroty. Na mieste bude tiež možné vstúpiť do obrovskej darčekovej krabice, kde si návštevníci po zazvonení na zvonček môžu vyzdvihnúť malú vianočnú odmenu.