Z nového štúdia vysiela Rádio Kiss od pondelka 15. januára. Zároveň s tým stanica predstavila novú zvukovú grafiku.
Aktuálne jingle pre Kiss naspievali Lukáš Adamec a Katarína Kamencová, produkciu zastrešila vo Viedni spoločnosť Reel World.
„Voľbu hlavných protagonistov sme konzultovali s producentom spoločnosti Reel World, pričom sme i v tomto smere chceli demonštrovať náš lokálpatriotizmus. Speváci sa skvele dopĺňajú a aj po ľudskej stránke predstavujú všetko to, čo k východu cítime a čo v nás evokuje. Z výsledku spolupráce sme nadšení a veríme, že si naše nové jingle budú poslucháči čoskoro sami pospevovať,“ vyjadrila sa Jana Poľová, šéfredaktorka Kiss Rádia.
Marketingovo novú zvukovú grafiku podporila stanica telefonickou súťažou Kto spieva, vyhráva. Úlohou súťažiacich je zaspievať v živom vysielaní jeden z nových jinglov. Cenu dostáva každý súťažiaci. Najzaujímavejší spevácky výkon získa každý deň bonusovú výhru.
Rádio Kiss prechádza rozsiahlymi zmenami pod novým vlastníkom, ktorým je mediálny dom Košice:dnes zastrešujúci aj noviny Košice:dnes, rovnomenný portál a televíziu.
Úpravou názvu prešla aj spoločnosť, ktorej patrí licencia na vysielanie rádia – od januára tohto roka sa už takisto volá Kiss Rádio (namiesto Rádio Kiss).
Rebranding odštartovala regionálna stanica už vlani, keď predstavila nové logo, web či nový slogan „Milujeme východ“.
Programovo sa Kiss rádio orientuje intenzívnejšie na hudbu vrátane bloku tanečných songov. Formátovo sa definuje vo všeobecnosti ako AC. Vlani si stanica nechala odobrať niekoľko frekvencií s cieľom zamerať sa výhradne na poslucháčov Košíc a okolia.