P. Ziman pôsobil vo Fun rádiu na poste generálneho riaditeľa 12 rokov. S rádiom úplne nekončí, ďalej bude pôsobiť ako konzultant.

„I keď už nebudem vo funkcii generálneho riaditeľa, Fun rádio úplne neopúšťam. Posúvam sa na pozíciu aktívneho konzultanta. Zo strany rádia existuje táto požiadavka a spoločne sme sa dohodli na zachovaní kontinuity,“ poznamenal.

Keď P. Zimana Mediálne.sk konfrontovalo v stredu s otázkou, či má novú pracovnú ponuku a či ovplyvní jeho ďalšie pôsobenie vo funkcii šéfa Fun rádia, napísal, že takúto zmenu „zatiaľ nemôže potvrdiť“. Deň nato rozoslalo Fun rádio tlačovú správu o jeho odchode.

Podľa dostupných informácií má P. Ziman pôsobiť ako manažér v hokejovom Slovane Bratislava. V stredu k tomu napísal len to, že Fun rádio je mediálnym partnerom klubu. „K iným dohodám ako k uvedenej spolupráci nedošlo,“ uviedol.

Od júla bude Fun rádiu šéfovať súčasný riaditeľ programu Rastislav Dutka. „Pokračovať v práci Patrika Zimana bude pre mňa veľká profesionálna výzva. S jeho pôsobením sa podarilo Fun rádiu dosiahnuť mnoho programových, marketingových a obchodných úspechov. Teším sa na spoluprácu so všetkými kolegami a verím, že budem mať ich dôveru,“ povedal k svojej novej pozícii.

Úlohy programového riaditeľa sa zhostí po novom doterajší šéfredaktor vysielania Marek Mikúšek. Jeho rolu preberie Katarína „Kava“ Vargová.

P. Ziman zastupuje Fun rádio aj v Asociácii nezávislých rozhlasových a televíznych staníc, kde pôsobí ako prezident. Stanica môže nominovať do Rady ANRTS nového zástupcu.

Pod Zimanovým vedením si Fun rádio drží pozíciu komerčnej dvojky za Rádiom Expres. Celkovo je stanica tretia najpočúvanejšia na trhu, pred ňou je ešte verejnoprávne Rádio Slovensko. 

Počúvanosť Fun rádia mala v posledných rokoch mierne klesajúcu tendenciu, podľa ostatného prieskumu agentúry Median SK po čase opäť zľahka stúpla (o dve desatiny percentuálneho bodu - na 11,2 %) a pohybovala sa na úrovni pol milióna poslucháčov denne. Aspoň raz za týždeň Fun rádio počúva 1,081 milióna ľudí. 

Fun rádio prešlo v uplynulom období aj vývojom, pokiaľ ide o zameranie. Stanica sa už neprofiluje ako rádio pre mladých poslúchačov, pôsobí univerzálnejšie so širším cielení vrátane starších poslucháčov.

Biznisový rozvoj rádia zahŕňa spoluprácu s menšími regionálnymi rádiami, pre ktoré začal media representative Fun Media Group predávať reklamu. Pod Zimanovým vedením rádio zvýšilo akcent aj na online, vlani nakúpilo niekoľko tematických webov vrátane Profutbal.sk, Hokej.sk a F1.sk. 

Fun Media Group dosiahla podľa portálu Finstat.sk vlani tržby na úrovni 5,88 milióna eur. O rok skôr to bolo 7,71 milióna. Zisk spoločnosti dosiahol v minulom roku takmer 138-tisíc eur. 

Príjmy vykazuje aj spoločnosť Radio, a. s., ktorej patrí licencia na vysielanie. V minulom roku to bolo 2,29 milióna eur pri zisku necelých 12-tisíc eur.

Majiteľom Fun rádia je Boris Kollár, predseda politickej strany Sme rodina. Je jediný akcionár spoločnosti Fun Media Group. Tá vlastní aj eseročku Patriol, ktorá ovláda firmu Radio, a. s.