Vlne patrí celkovo 28 frekvencií, z ktorých v minulosti vysielalo rádio Viva. V súčasnosti stanica vysiela na jedinej – 101,8 MHz – pokrývajúcej veľkú časť západného Slovenska.
Rádio na webe avizuje, že v priebehu apríla chce rozvysielať ďalších 11 frekvencií vrátane košickej, trenčianskej, nitrianskej, banskobystrickej, žilinskej či popradskej. Zvyšné frekvencie spustí stanica v priebehu júla.
Vlna patriaca spolu s Jemnými a Anténou Rock do skupiny Radio Services odštartovala v uplynulých dňoch outdoorovú kampaň. Vizuál podľa programovej a marketingovej manažérky Andrey Dikovej umiestnili na bilbordy, bigbordy a citylighty v západoslovenskom kraji. „Po spustení viacerých frekvencií spustíme aj silnejšiu kampaň, nielen v outdoore,“ dodala.
Vizuál bilbordov rádia Vlna Zdroj: Radio Services
S kampaňou rádiu pomáha agentúra Dotcom. Tá vytvorila aj logo, ktoré stanica používa od štartu.
Vlna už zároveň plne sfunkčnila svoj web, kde bol v prvotnej fáze dostupný iba online stream. Aktuálne je už zahrnuté aj spravodajstvo a informácie o programe či moderátoroch.
Za webovou prezentáciou rádia stojí spoločnosť eFabrica, ktorej väčšinovým vlastníkom je Joj Media House. Firma vytvorila aj nové weby Jemných a Antény Rock. V jej predstavenstve je popri Richardovi Flimelovi, predsedovi predstavenstva Joj Media House, aj riaditeľ TV Joj Marcel Grega a Ondrej Jurovčák, ktorý v Joj pracoval v minulosti ako šéf nových médií.
Vlna sa v úvodnej fáze snaží osloviť klientov zvýhodnenou ponukou. Radio Services zadávateľom v rámci štartovacieho balíka ponúka 70 polminútových spotov za 560 eur bez DPH, pričom cenníková cena je 2 800 eur. Stanica ponúka reklamu viažucu sa na dopravné spravodajstvo a počasie, ale aj na formáty v dennej štruktúre - Dobré ráno s Alexom a Barborou, Na vlne s... a Oldies party.